Gå til innhold

Ny skjerm 27 tommer til en billig penge


Tmz

Anbefalte innlegg

Heisann

Trenger en ny skjerm da jeg er lei av å bare ha en. Må være 144hz, 27 tommer og ikke curved, bortsett fra det har jeg ikke så mange andre krav. Bruker en Acer predator som hovedmonitor så denne skjermen vil bli mest brukt til surfing osv. Vil ha det så billig som mulig uten at det går for mye på bekostning av kvaliteten på bilde.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke skal bruke den nye skjermen som hovedmonitor trenger du ikke 144hz, og hvis skjermen skal være 27inch kommer du til å trenge 2560 x 1440p oppløsning hvis ikke vil det se slurvete ut, så du må bli noen tusenlapper. Hvis du du vil ha det billig kjøp en 24inch skjerm med 1920x1080p oppløsning og 60hz. 144hz til surfing er sløsing med penger.

 Jo større skjermen er jo høyere oppløsning trenger du, men gjør som du vil.

Lenke til kommentar

Hva med noe sånt? https://www.komplett.no/product/1154851/gaming/gaming-utstyr/gamingskjermer/acer-27-gamingskjerm-kg271ua

144Hz 27'' og ikke curved er absolutte krav da jeg ikke vil at den skal være alt for ulik den skjermen jeg har fra før. 24 tommer hadde bare sett dumt ut da jeg skal ha dem ved siden av hverandre. 2560 x 1440p hadde jeg ikke tenkt på, men da noterer jeg enda et krav. Eller rår jeg ikke 144hz på sekundærmonitor uansett?

Hva er det billigste jeg får som fungerer greit og har alle disse kravene? Om jeg kunne fått presset prisen ned mot 3 lapper er det innafor for meg.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...