Gå til innhold

Differensiere mellom harddisker i HDD Regenerator?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk, det gjekk fint å koble ifrå den friske disken. Grunnen til at eg spurte fyrst bygget egentlig på ein misforståelse eg hadde om kva HDD Regenerator kunne gjere. Eg forsøkte opprinnelig å bruke 'SpinRite' fordi eg ville forsøke å få ut filene frå ein disk med 'Bad Sectors', men då eg boota det i dos satte det seg stadig fast i "Discovering System's Mass Storage Devices".

Derfor gjekk eg til Alternativeto.net og fant 'HDD Regenerator' som fyrste alternativ, og hadde sett for meg at eg trengte begge diskene. Slik at den eine til å lese ifrå og den andre å skrive på.

Eg forsøker å reparere disken no med programmet, men om det ikkje lykkes så kanskje eg heller må gå tilbake til å finne ut korleis eg kan få Spinrite til å oppdage diskene igjen.

Har allerede forsøkt 'EaseUs' of 'Disk Drill' i både Win10 og OSX, men dei begge satte seg fullstendig fast i 'Bad Sectors' og fekk minimalt ut av disken.

Gi gjerne råd, tar gjerne imot.

Lenke til kommentar

Dårlige disker har en tendens til å droppe ut og da er det ikke rart at recovery software feiler. Antar at det ikke lenger er mulig å få tilgang til disken i Windows, så alternativet er programvare eller ingeniørhjelp om det er krise (innboforsikring er nyttig her).

Gratis: Recuva, PhotoRec (ingen erfaring, men blir gjentatt over alt)

Betalt: MiniTool Partition Wizard Pro Deluxe, IBAS OnTrack 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...