Gå til innhold

noen forslag til viftekontroll?


Stianb4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det ikke vært bedre med en i 3,5-drevet ? I såfall anbefaler jeg denne Rheobusen fra Revoltec, som både er stilfull og praktisk. Eneste minus er at viftene ikke kan skrus helt av...

En annen som passer i 5,25-drevet, er Aerogate ||. Den er stilig, og man kan kontrollere 4 vifter også på denne.

Håper at dette hjalp deg litt på vei i valget av viftestyring. :roll:

 

EDIT: skriveleif

Endret av Jarbra
Lenke til kommentar
Også lyst på viftestyring, men takler ikke mye stæsj, skla ha det enkelt og pent. Er LED'sene på rheobus'en veldig kraftige, skjemmende kraftige? Noen som har noen generelle erfaringer med denne, +/-...?

 

Mvh,

Haakon

Dei er ganske sterke, men det går alltids an å skifte dei ut om det skulle bli for gale.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke gidder å montere og styre, og fikse, og modde, og fikle, og slite.......

(Sånn som jeg ikke gjorde :D) da kjøper du denne

Er denne bra? Kan man slå av viftene helt, noen som har noen reviews å henvise til? Hva er så spesielt ang. installasjon for denne da? Syns den var tøff, men er den bra... :roll: Vil vel se bra ut i et cheiftec sort kæbbis?

 

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar

Om det ser fint ut blir opp til deg og bedømme, du har tydeligvis lit annen smak enn mange andre her, hehe, med tanke på at du ikke liker sterke LED's.

 

Har selv den rheobus'en og har ikke hatt noen problemer, er heller ikke noe spraking som andre har hentydet til.

Jeg liker den veldig godt. Instalasjonen er ikke noe spesiell om det var det du lurte på, er bare å smelle den inn og koble til kablene.

 

Det eneste som er lit surt med den er at du ikke kan skru viftene helt av, men det er da ærlig talt ikke mange ganger det er nødvendig

Lenke til kommentar
Hvis du ikke gidder å montere og styre, og fikse, og modde, og fikle, og slite.......

(Sånn som jeg ikke gjorde :D) da kjøper du denne

Er denne bra? Kan man slå av viftene helt, noen som har noen reviews å henvise til? Hva er så spesielt ang. installasjon for denne da? Syns den var tøff, men er den bra... :roll: Vil vel se bra ut i et cheiftec sort kæbbis?

 

Mvh,

Haakon

Man kan dessverre ikke skru av viftene helt... Men det er ikke noe problem for meg... :thumbup:

Lenke til kommentar
Om det ser fint ut blir opp til deg og bedømme, du har tydeligvis lit annen smak enn mange andre her, hehe, med tanke på at du ikke liker sterke LED's.

 

Har selv den rheobus'en og har ikke hatt noen problemer, er heller ikke noe spraking som andre har hentydet til.

Jeg liker den veldig godt. Instalasjonen er ikke noe spesiell om det var det du lurte på, er bare å smelle den inn og koble til kablene.

 

Det eneste som er lit surt med den er at du ikke kan skru viftene helt av, men det er da ærlig talt ikke mange ganger det er nødvendig

Så du annbefaler den? Et siste spm, er vel ikke noe "billigpreg" over den? :ermm:

 

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...