Mannen1 Skrevet 10. juni 2020 Skrevet 10. juni 2020 (endret) Finner nada på nett. At det er trygt i forhold til om det da kan drikkes fra flaska. Endret 10. juni 2020 av Mannen1
Gavekort Skrevet 10. juni 2020 Skrevet 10. juni 2020 Polystyren er ikke farlig i seg selv, men det bør være godkjent for bruk til mat og drikke. Om vi snakker om ekspandert polystyren (papp-varianten) så har de en tendens til å lekke over tid. Så ja, det er trygt. Mulig jeg misforstod problemstillingen din da.
Mannen1 Skrevet 10. juni 2020 Forfatter Skrevet 10. juni 2020 (endret) Gavekort skrev (1 time siden): Polystyren er ikke farlig i seg selv, men det bør være godkjent for bruk til mat og drikke. Om vi snakker om ekspandert polystyren (papp-varianten) så har de en tendens til å lekke over tid. Så ja, det er trygt. Mulig jeg misforstod problemstillingen din da. Den er solgt som drikkeflaske. Men usikker på om man kan ha den i kjøleskapet Ser at det brukes i yoghurt begere så det bør være trygt. Men forskere advarer mot stoffet fordi det kan lekke over i maten På flasken min står det BPA free. Men å ha det i kjøleskap er trygt? Endret 10. juni 2020 av Mannen1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå