Gå til innhold

noen her som jobber for microplex?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm...enda en idè, når det andre ble misslykket :blush::( .

Hva om du putter isbiter nedi der brusen egentli skulle stå?

PS: Har enda ikke kommet på hvordan man skal fjerne det vannet som blir når isen har smeltet da men :blush: men, men, bare et forslag :shrug: . Men kom med forslag dere også! :w00t::w00t:

 

Mens jeg skriver kom jeg på noe: kanskje man kan lage en slags kran slik at man bare kan tappe vannet fra tanken. btw, kanskje ikke mange her som liker vann !? ;)

lag et lite hull i bunnen. da rnner det ut :w00t:

Lenke til kommentar
hmm...enda en idè, når det andre ble misslykket  :blush:  :( .

Hva om du putter isbiter nedi der brusen egentli skulle stå?

PS: Har enda ikke kommet på hvordan man skal fjerne det vannet som blir når isen har smeltet da men  :blush:  men, men, bare et forslag  :shrug: . Men kom med forslag dere også!  :w00t:  :w00t:

 

Mens jeg skriver kom jeg på noe: kanskje man kan lage en slags kran slik at man bare kan tappe vannet fra tanken. btw, kanskje ikke mange her som liker vann !?  ;)

lag et lite hull i bunnen. da rnner det ut :w00t:

Da renner det ned hvor, å ja tanken er jo inni pc'en, det gjør jo ingenting om den blir overfylt med vann ;) ;) :p:laugh:

Lenke til kommentar
zeph Skrevet 03/01/2004 : 19:47

umm...kan eg få foreslå eit kjøleskap?

 

Evt. finn eit gammalt, lite kjøleskap og sjå om du kan få ut noken kjøleelement og

komprimert det

 

Har tenkt på noe sånt før jeg også ;P

goe gamle leksa me å kjøle me kjøleskap eller fryser, men det går rett og slett ikkje, kompressoren klarer ikkje å gå kontinuerlig.

 

eller var det kanskje berre eg som missforsto?

Lenke til kommentar
zeph Skrevet 03/01/2004 : 19:47

umm...kan eg få foreslå eit kjøleskap?

 

Evt. finn eit gammalt, lite kjøleskap og sjå om du kan få ut noken kjøleelement og

komprimert det

 

Har tenkt på noe sånt før jeg også ;P

goe gamle leksa me å kjøle me kjøleskap eller fryser, men det går rett og slett ikkje, kompressoren klarer ikkje å gå kontinuerlig.

 

eller var det kanskje berre eg som missforsto?

kjøleskap har ein regulator som stiller inn hvor mye en slik (kompressor) skal gå for og holde ca +4'C, legg denne nedi vannet eller noe slik at kompressoren ikkje tar fyr :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...