Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Patologisk Rus


Gjest f9421...fe2

Anbefalte innlegg

Gjest f9421...fe2

Jeg har lest litt rundt Patologisk Rus og mistenker at jeg lider av dette. Jeg har tidligere hatt et "misbruk" av alkohol, dvs helgedrikking som er over gjennomsnittet. Jeg drikker sjeldnere nå, kanskje 1-2 lørdager i måneden. Problemet mitt nå er at når jeg drikker bare små mengder, dvs 3-4 enheter, både øl og vin og sprit så får jeg blackout en periode og kan gjøre rare ting og plutselig kommer jeg til meg selv igjen. 

Et eksempel er at jeg var på en fest og hadde det gøy, alt blir svart og plutselig går jeg på en vei langt unna festen uten å vite hvordan jeg havnet der. I ettertid sier dem jeg var på fest hos at jeg bare hadde gått. 

Sist gang jeg drakk så skjer noe lignende, men da kom jeg plutselig til meg selv igjen ved at jeg banker på et vindu hos noen jeg ikke kjenner.

Jeg skjønner selvsagt nå at jeg ikke bør drikke alkohol i det hele tatt intill jeg har vært hos en lege og fått pratet. Men her kommer problemet. Jeg nevnte i sted at jeg misbrukte alkohol tidligere og jeg mistet da førerkort til bil pga manglende edruelighet som det heter. Jeg gikk da en periode på rusprøver før jeg igjen fikk tilbake førerkortet. Det jeg er redd for er om jeg går til legen og forteller om disse episodene så vil legen ta fra meg førerkortet på nytt? 

Spørsmålet mitt da er derfor.. Hvis jeg skulle bli diagnotisert med Patologisk Rus , les mer her https://sml.snl.no/patologisk_rus ... vil dette føre til at mitt førerkort ryker for en periode? 

Anonymous poster hash: f9421...fe2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...