Gå til innhold

Greencome.no


Anbefalte innlegg

Hei;

Noen som har erfaring eller meninger om gaming PC fra Greencom.no?

sønnen min skal ha seg gaming PC og har ikke budsjett på mer enn 6000,- 

Sidene deres ser bra ut for en mor uten peiling, men finner ingen review på de... 

 

evt andre tips til budsjett gaming? 

Endret av Omnia vincit amor
Fikset rar formatering.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Har en veldig god erfaring hos Greencom. Var tidlig ute og fikk kjøpt en PC med RTX 3070. Da hadde jeg søkt veldig mye rundt på nettet etter hvor jeg fikk mest for pengene, og da var det altså Greencom som sto øverst på listen her. Har tidligere bygget Pcer selv, men valgte nå å kjøpe ferdig siden jeg ville slippe å bruke så mye tid på å finne alle komponenter og sette alt sammen osv + at det ikke var så mye forskjell på alle komponentene på prisjakt og selve Pcen

Hentet Pcen på lager dagen etter at jeg hadde bestilt i Oslo. Kom hjem, og da var det deilig at alt var helt klart med PCen slik at jeg bare koblet den i og lastet ned spill. Hadde vært fint om man da kunne konfigurere Windows selv, men her kan man gjøre endringene selv i etterkant uansett. 

Gikk igjennom alt av cable management på Pcen, og dette var overraskende bra. Likte i tillegg at man får med alle manualene og kablene som hvis man skulle bygd Pcen selv☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...