Gå til innhold

-Slettet tråd-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjølv om det er slik at du veit kva du har men ikkje kva du får, så tenker eg i alle fall at du bør vurdere å bytte skule. Det er ikkje gitt at du får ei betre klasse, men det er større sjangs for at du kjem i ei klasse med meir motiverte elevar om du byttar til ein skule som har høgare snitt.

Dersom det egentleg berre ein lærar som du er fornøgd med der du er så ser eg ingen grunn til å skulle bli når du har andre alternativ.

 

Det som du ikkje har nemnt og det som kanskje er viktigast når du går på vidaregåande er dette med busituasjonen din og det økonomiske. Sidan du ikkje nemner dette så reknar eg med at du bur heime og ikkje bur på hybel? Og at denne andre vidaregåande skulen som du vurderer er ein privat vidaregåandeskule i same by/område slik at du kan bytte skule utan å måtte finne ny plass å bu?

Kva vil eit skulebytte koste deg? Må du betale skulepengar? Vil du måtte jobbe ved sidan av skulen? Må du leige deg hybel? Må du ha hybel i eit dyrare område? Osv.

Eit anna moment som du bør tenke på er kva du tenker er vegen vidare i yrkes og utdanningsløpet? Vil du ha ein fordel av å kome frå ein "prestisjeskule" når du skal søke høgare utdanning seinare? Har du bestemt deg for at du vil studere i ein bestemt by slik at du like godt kan flytte til den aktuelle byen og lære den å kjenne alt no medan du går på vidaregåande?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...