Gå til innhold

Får ikke koblet til wi-fi eller posisjon


Anbefalte innlegg

Har en samsung Galaxy S7, og i dag fikk jeg ikke koblet til wi-fi eller posisjon på min mobil, hjemme. Hverken wi-fi symbolet eller posisjos symbolet vises på mobilen når jeg slår det på. Det fungerte for noen dager siden.

Fikk heller ikke koblet til wi-fi på min bærbare pc i dag. Måtte skrive inn sikkerhetsnøkkel først for å koble til pc til wi-fi. Sto at det var gjort noen endringer i nettet siden sist.

Men det er vel ikke noe sted man skal skrive inn sikkerhetsnøkkel på mobilen, eller?

Er egentlig helt grønn når det gjelder tekniske ting med mobilen.

Har Telenor internett fiber hjemme og Fjordkraft som mobil operatør. 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg forsøkte å skrive inn passord/sikkerhetsnøkkel flere ganger uten at det hjalp. 

Var ute og testet gps'en på bilen (Android auto), og posisjon funksjonen på mobilen fungerer jo selv symbolet for posisjon på mobilen ikke vises i øvre skjermbildet når jeg slår det på. Symbolet vises kun når en app på mobilen gjør bruk av min posisjon.

Gav opp til slutt og ringte Telenor. De anbefalte med å resette routeren, og så vente i ca 15 minutter.

Etter dette fungerte wi-fi når jeg skrev inn sikkerhetsnøkkelen igjen. 

Men det jeg nå lurer på er når jeg slo på posisjon på mobilen tidligere så ville dette symbolet vises i øvre skjermbilde. Det gjør det ikke lenger. Symbolet vises kun når en app gjør bruk av mobilens posisjon. Er dette helt normalt? 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...