Gå til innhold

Årets forumbruker og mod/admin 2003 !


Jarmo

Anbefalte innlegg

Jeg vil nå si at årets forum brukere fra meg er følgende:

 

Thomas :-) når det gjelder off topic

 

Domoarigato Når det gjelder Nettverk og internett

 

Og Ezekiel for sin saklighet i Amotor forumet

 

 

 

Av moderatore liker jeg TST best, som gav meg 10% warning level

 

 

Godt Nyttår!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haltan når det gjelder offtopic, spesielt politikk der han arbeider hardt for rettferdighet og ein meir sosialistisk realitet. Du skal leita lenge etter ein 16åring som så god politisk innsikt som han. Sjølv om den av og til drukne i temperament mot meddebatantar ;)

 

Snekker'n datamessig for god guider, gode svar +++ :) Foresten, kan eg velga 2? Anders Leipsland er min nr2 :p Mannen har ikkje eit einaste useriøst svar/innlegg endå, iallefall ikkje som eg har sett.

 

Moderatorane har eg "heldigvis" ikkje hatt så mykje befattning med, men DesertGlow virke "allright" :D

 

*edit* skrivleif

Endret av The_Creator
Lenke til kommentar
Haltan når det gjelder offtopic, spesielt politikk der han arbeider hardt for rettferdighet og ein meir sosialistisk realitet.
Ikke for å være vrang, men har lest den setningen 15 ganger og skjønner fortsatt ikke hva du mener.

*Mener du at realiteten ikke er sosialistisk nok?

*Mener du at virkeligheten ikke er sosialistisk nok, og man bør politisk endre "the real stuff"?

*Er det realiteten/virkeligheten som er urettferdig eller er det sosialismen som er rettferdig?

*Eller er bare realitet = samfunn, og hele setningen gir god mening?

 

Ontopicmode=True

 

Nå er jeg ikke oftere på den databaserte biten av tråden enn når jeg lurer på noe eller har problemer med noe datarelatert, og det er sjeldent. På offtopic-delen derimot:

 

I P&R så må det være Baldviking og Sofokles, for sine intressante og insiktsfulle innlegg.

Ellers så har Haltan mange og gode innlegg, selv om vi ikke er helt enige på det politiske feltet er vi på godfot når det gjelder opera. :thumbup:

 

Jeg stemmer på Haltan for sitt høye aktivitetsnivå og høykvalitetsinnlegg (m/unntak av når han "diskuterer" med mister J.)

Lenke til kommentar

Vel...

 

Bruker: Sofokles på grunnlag av hans P&R-innlegg (reflekterte og velbegrunnede med en veldig objektiv vinkling i motsetning til oss andre :) )

 

Må bare legge til en nummer 2 her... JoachimR! Aldri før har jeg møtt en mann som er SÅ påståelig og har så "skeve" meninger som går på tvers av majoriteten! Og en mann som er villig til å sette folk i den elektriske stol for å spare penger for samfunnet, man må jo bare respektere en slik mann/gutt/ungdom. OG herved skal jeg også komme med et nyttårsløfte! ALDRI mer skal jeg flame JoachimR eller noen andre! And that's a fact! :)

 

Mod/Admin: Adawen såklart, who else? :love: Happy new year hon :) (Snart ihvertfall)

Endret av Sakris
Lenke til kommentar

* Årets forumbruker datadelen: MrLee, for innsiktsfulle innlegg om spill

 

* Årets forumbruker Off topic: HalTan, for hans mange engasjerte og ofte innsiktsfulle innlegg overalt i denne delen av forumet (selv om jeg er rimelig uenig med ham politisk...)

 

* Årets moderator: daysleper, for hans engasjementet i å hjelpe oss i å få P/R tilbake

Lenke til kommentar

Bruker:

pgressum, Anders Leipsland, Simen1, Arctic, Hondaen, Skrue, formann, DessertGlow, Bøgge Bakken, ATWindsor, byggeren.......

 

Mange som fortjener skryt. Jeg har ikke engang oversikten over alle de andre som er mest aktive på andre deler av forumet enn meg. Sikkert mange av de også som fortjener skryt! Nevner noen, glemmer HELT sikkert mange.

 

 

Mod:

DessertGlow, invictus m.flere.

 

 

Sort Kamel

jømmi, håndtverker`n, mr lura :thumbdown:

 

MørkeSort Kamel

BenSin og Swein :thumbs: bare tulla!

Lenke til kommentar
Bruker:

pgressum, Anders Leipsland, Simen1, Arctic, Hondaen, Skrue, formann, DessertGlow, Bøgge Bakken, ATWindsor, byggeren.......

 

Mange som fortjener skryt. Jeg har ikke engang oversikten over alle de andre som er mest aktive på andre deler av forumet enn meg. Sikkert mange av de også som fortjener skryt! Nevner noen, glemmer HELT sikkert mange.

 

 

Mod:

DessertGlow, invictus m.flere.

 

 

Sort Kamel

jømmi, håndtverker`n, mr lura :thumbdown:

 

MørkeSort Kamel

BenSin og Swein :thumbs: bare tulla!

Du har nok rett i det du sier, men vi alle må gjøre et valg

en gang her i livet (for år 2003) ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Har ikke vært her mange månedene, men har fattet at å nevne HalTan og JoachimR vil være som å nevne natt og dag. (tar jeg feil) Uansett, på bakgrunn av Ha|Tan's kommentarer og JoachimR's evne til å si akkurat det han mener og stå for det tross i et ganske så venstrestillt forum (synes jeg) fortjener de begge utmerkelser. Det verste er at jeg må si meg enig i mange av de begge's innlegg uansett hvor forskjellige de er...

Lenke til kommentar

Bruker: vet ikke, kansje Psilocybe forde han står stort sett for de rette tingene (de e det jo en del andre her som gjør og) og forde han har det utseende som gjør at ikke alle ville møtte han i en bakgate i byn en sein fredags kveld :D

 

Mod: det blir vel Adawen og Allyse (;)) på den... kansje forde at de er ,så vidt jeg vet, de eneste som kjører egen "tv-kanal" med seg skjøl på... hehe

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
La meg si til lille johnse-gutt.

 

HAHA, som om du aldri kommer til å flame noen igjen :thumbs:

Har du lyst til å vedde mot meg på den eller dimiles? :p

 

Men det at folk ikke tror meg det sårer meg dypt for hvilke grunner kan dere ha for å IKKE tro meg? HÆ? Er jeg mersom überflamer2k her på forumet eller? Er det sånn jeg blir oppfattet? :p:green::w00t::thumbup::thumbs::D:laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...