Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av sommerdekk


Luakon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke en Passat trenger Michelin sportsdekk. Disse er svært dyre og slites relativt raskt. Men gir godt veigreip selvsagt. Et helt vanlig dekk av merker som Hankook, Goodyear, Vredestein, Continental, Nokia osv vil helt sikkert passe deg godt. Hvilken dimensjon skal du ha?

Lenke til kommentar
kremt skrev (Akkurat nå):

Tror ikke en Passat trenger Michelin sportsdekk. Disse er svært dyre og slites relativt raskt. Men gir godt veigreip selvsagt. Et helt vanlig dekk av merker som Hankook, Goodyear, Vredestein, Continental, Nokia osv vil helt sikkert passe deg godt. Hvilken dimensjon skal du ha?

205/55/r16

Men du tenker du personlig om michelin pilot sport 4. De vant også naf test 2020. De er vell ikke dårlig og varer en stund fordi gummin er hard?
 

Lenke til kommentar

Hva koster disse? Skal selv kanskje ha dekk i akkurat samme dim, men har aldri tenkt på pilot sport. Du er vel på 6-7 tusen for et sett av disse tenker jeg. Hvor bra var dette dekket på støy i testen? Du får vel bare ringe rundt og høre på priser hvis du er interessert, men husk at dette er et sportsdekk som ofrer en del på komfort og slitestyrke for akkurat det.

Lenke til kommentar
kremt skrev (3 timer siden):

Hva koster disse? Skal selv kanskje ha dekk i akkurat samme dim, men har aldri tenkt på pilot sport. Du er vel på 6-7 tusen for et sett av disse tenker jeg. Hvor bra var dette dekket på støy i testen? Du får vel bare ringe rundt og høre på priser hvis du er interessert, men husk at dette er et sportsdekk som ofrer en del på komfort og slitestyrke for akkurat det.

5400 kr ferdig balansert og alt. Michelin er vel bedre enn conteintal fordi michelin varer lengere enn contenital. Dekkene er veldig gode på svinger og comforte slik som jeg har hørt fra nabo som kun har brukt michelin på sommerdekk på flere ulike bilder. Både bmw og passat osv..

Derfor tenkte jeg å spørre før jeg kjøper dekkene hva dere anbefaler

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...