Jump to content
dan992

Løst: asus pg279q "Dead on arrival" Kontakte Netonnet el asus Norge?

Recommended Posts

Hei. Løst. måtte sende inn til netonnet og få ny

 

 

Kjøpt en b vare som var returnert fra Netonnet da den var til redusert pris. Asus Pg279Q. (ja, tok en sjans)

Er en sort død piksel og en bright dot nå dagen jeg åpnet den. Ifølge Asus har denne skjermen en 0 bright dot warranty. Føler netonnet vil lage masse styr og problemer med dette og evt bare tilby pengene tilbake (kjøpt med gavekort. trenger ikke nytt gavekort eller tilgodelapp og de har ikke flere igjen av denne modellen) Tviler på de vil gi meg en mye dyrere en. 

Netonnet selger ikke flere av denne skjermen eller den nyere utgaven som elkjøp/power selger. Bør jeg henvende meg til Asus Norge i stedet?

 

fant et sted der det stod at denne modellen hadde garanti på white dots, men fant det ikke igjen nå i farten. 

ASUS LCD Monitor Bright/Dark Dot Warranty Table:


Applied Models: General ZBD Models

After Purchase

Bright Dot

Dark Dot

12 months

0

≦5

13~36 months

≦3

≦5

 https://www.asus.com/no/ROG-Republic-Of-Gamers/ROG-SWIFT-PG279Q/HelpDesk_Warranty/

 

 

Tips og triks?

Edited by dan992

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...