Gå til innhold

hvordan får man advarsel?

bjarne88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bla slik:

å drive med fy fy ting er ikke bra, å det får man advarsler å ferie av

å drive med fy fy ting er ikke bra, OG det får man advarsler OG ferie av

Skrevet

nå gjorde du en fy fy ting.. du klaga på gramatikken min, OG jeg vet att Å er noe en bruker forran ting en gjør bla bla.. men for å si det sånn jeg orker ikke å sitte å drive rettskriving i jula, det er ferie

Skrevet

ok, bare det att jeg faktisk er ord blind å sliter litt med rettskriving, gjorde vertfall før selv om det ikke er så ille nå lenger å derfor litt "hårsår" på akkurat det

Skrevet
var bare for å vise typen ett eksempel, ikke noe personlig atlså. <- der skrev jeg vist en feil jeg også.

*kremt* visst...

Tror det var yummy som sa at det er bare å sende en PM til han og si hvor mange % du vil ha ;)

Skrevet

Det at jeg i det hele tatt svarer her sier vel sitt, men men man får advarsler for både større og mindre brudd på retningslinjene

PS! Ikke vær så altfor redd for å få advarsler, jeg mener selv at jeg burde hatt flere og muligens vært utestengt men jeg tror rett og slett at moderatorene har hatt litt for mye å gjøre den siste måneden så jeg har ikke fått noen (Og nei, jeg vil ikke ha noen nå heller.

"I'm a changed man. New, so to speak." (Eller.no sånt)

Men strengt tatt burde vel slike poster bli stengt da dette er søppel av søppel

*report*

Skrevet
var bare for å vise typen ett eksempel, ikke noe personlig atlså. <- der skrev jeg vist en feil jeg også.

*kremt* visst...

Tror det var yummy som sa at det er bare å sende en PM til han og si hvor mange % du vil ha ;)

hehe. din jevel :p

Skrevet

*kremt* visst...

hehe. din jevel :p

96% hadde han yummy sagt :p

F*en og, nå tror jeg nærmer meg en 10%....... ;)

Skrevet
Spam spam spam spam. Lovely spam! Wonderful spam! Spam spa-a-a-a-a-am spam spa-a-a-a-a-am spam. Lovely spam! Lovely spam! Lovely spam! Lovely spam! Lovely spam! Spam spam spam spam!

Need I say more? *stenge*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...