Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ACN - betal 5000 for å få en "lisens" for å selge. og få 50% rabbat eller noe for å ringe til andre ACN kunder ?

Først må du lobotmere hele vennekretsen din og når formange for ACN så gjør de vel som Kvalito, sier at du ikke har råd til dette og styrer opp prisene.

 

Må huske at de leier nett og kan ikke styre prisene akuratt som di vil uten tap.

Lenke til kommentar

Var på et møte for detta, virka ikke som noe for meg! Fyren som snakka hadde tjent noen millioner eller no sånt men han var øverst på denne "rangstigen" så derfor, skal man i så fall tjene penger på dette må man holde på med dette i minst et par år og muligheten er 20000 kr i uka etterhvert (en del år) men tviler på dette egentlig... Da må man i det minste ha maaange venner som du utnytter for å selge deg oppover. Vanskelig er det også! Man må jobbe mye med dette! Har en kamerat som stadig takker nei til fest og være med venner fordi han velger å holde på med dette i stedet men har ennå ikke tjent penger. Så min konklusjon er ikke begynn med ACN som selger eller som abbonement :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hei. er det noen som har hørt om ACN MOBILE????

Først så lurer du på om noen har hørt om det. Så kommer det fram at det er familie bedrift, hva er det du vil egentlig?

 

Nei er mye snusk om dagen, men pyramide virksomhet er jo ulovlig, er ikke det her litt tvilsomt egentlig? Det der fbnett greiene til chess er jo noe av det samme... Virker litt shabby

Lenke til kommentar

ACN baserer seg på at de kjøper tellerskritt fra teleoperatører i bulk, og deretter viderselger til privatkunder. Forøvreg baserer ACN seg også på MLM, akkurat som Natures Own, Herbalife osv.osv.....

 

Forøvrig er Chess.no billigere enn ACN. Og dessuten kan jeg ikke fordra de soperne som liksom sitter på toppen og tjener millioner ut å skape noe som helst av verdier. :angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...