Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er kvinner mindre tolerante enn menn?


WubWub

Anbefalte innlegg

For en tid tilbake lagde jeg en tråd på kvinneguiden hvor jeg etterspurte:

"Du som mann, kunne du datet ei bifil kvinne?"

Hvorpå tråden og spørsmålet fikk 100 svar. Alle menn svarte "Ja". Ergo var det 100% toleranse for bifile kvinner fra menn.

Så lagde jeg en ny tråd hvor jeg etterspurte :

"Du som kvinne, kunne du datet en bifil mann?"

Her fikk pipa en helt annen lyd. Av de 100 kvinnene som svarte i tråden var svaret "Nei". 100% av 100 kvinner ville ikke datet en bifil mann.

De brukte argumenter som

- Nei siden de er bifil så kan jeg ikke tilfredsstille de, så de vil være utro mot meg med andre menn. Kan ikke stole på en bifil mann

- Nei , en mann som suger en penis eller tar den i rumpa er ikke en ekte mann, han er en kjerring. Jeg ville mistet all respekt for han

- Nei, de er ekle

Så da er mitt primære spørsmål :

Hvorfor er menn så mye mer tolerante for homofile, lesbiske og bifile enn kvinner? Det sies ofte at kvinner har mer empati enn menn, at kvinner er mer støttende og tolerante enn menn. Men mitt lille eksperiment viser jo det motsatte?

At menn er mer tolerante og vennlige mot bifile mennesker enn kvinner. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 3b440...3ff

Jeg er kvinne og hadde lett datet en bifil mann. Kunne også vært sammen med en bifil mann. Mulig disse kvinnene også knytter homofil sammen med feminin, en vanlig fordom, og de fleste kvinner ønsker vell kanskje en maskulin mann? Eller så er det fordi kvinnene blir lett sjalu og da er det at mannen liker sitt eget kjønn, i tillegg til å like kvinner, en stor trussel. 

Anonymous poster hash: 3b440...3ff

Lenke til kommentar
WubWub skrev (På 14.3.2020 den 21.43):

Men mitt lille eksperiment viser jo det motsatte?

Det viser overhodet ingenting. Utvalget ditt er en bitteliten håndfull kvinner på ett enkelt internettforum.

Kom tilbake når du kan fremvise tilstrekkelig rigør (en spørreundersøkelse utformet uten bias, og et representativt, tilstrekkelig stort utvalg av kvinner fra alle aldersgrupper og sosiale lag), så kan vi kanskje begynne å diskutere konklusjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 559a6...619

Vil tro alt for mange av mennene som svarer ja, har håpet at dama vil ha med ei annen i høyet.

Damer ønsker seg nok også en ekstra av og til, men da som seg selv som midtpunkt, og med en bifil mann, så tenker hun nok at det er en homofil eller bifil til, og må dele. De har vel også sett Friends mange ganger, og husker hvordan Ross opplevde trekanten han fikk "vært med på"...

Anonymous poster hash: 559a6...619

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...