Gå til innhold

Ringehjelp , spørsmål .


Gjest deb6e...16e

Anbefalte innlegg

Gjest deb6e...16e

Jeg har nettopp blitt ringehjelp , og da har jeg fått tilgang til en app som heter timegrip , og der kan man visstnok melde sitt ønske om vakter .

det jeg lurer på er om det går bra å søke om vakter andre steder enn der jeg er ringehjelp ?

kan man være ringehjelp 2 steder eller går det bare an en plass ?
 

noen som har erfaring ? 
 

 

Anonymous poster hash: deb6e...16e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som alltid så kjem det ann på kva som er avtalt.

Typisk så vil du som ringevikar ikkje ha andre forpliktelsar enn dei vaktene som du har takka ja til å jobbe. Kva du gjer på utanom å jobbe dei avtalte vaktene har arbeidsgiver(ane) i utgangspunktet lite med.

Utan at anna er avtalt så treng du berre å passe på at du ikkje takker ja til vakter på begge arbeidsplassane samtidig eller så nært kvarandre i tid at du kjem til å møte trøtt og utslitt på neste vakt.

Du må også passe på at dei to jobbane ikkje medfører ei interessekonflikt, som f.eks. at du også jobbar for konkurrenten eller dersom det er etisk uansvarleg å ha dei to jobbane (til dømes ein vekter som er innleigd som skjenkekontrollør bør ikkje også jobbe som vakt på ein utestad slik at ein kan kome i den situasjonen at ein må kontrollere eigen arbeidsplass og eigne kollegaer).
Etiske og konkurransemessige konfliktar vil vanlegvis være omtalt i arbeidstavtale eller reglement. 

 

Dersom du er tvil så må du rett og slett spørre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...