Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten vil bo et annet sted enn meg


Gjest 5de1d...d9c

Anbefalte innlegg

Gjest 5de1d...d9c

Hei jeg er en kar som for øyeblikket er i førstegangstjenesten. Før dette så bodde jeg sammen med kjæresten min i en liten bygd oppi Gudbrandsdalen. Da jeg reiste til garden i Oslo så flyttet hun også sørover til moren sin, der fikk hun jobb som hun har fram til august. Jeg er ferdig omtrent likt som henne, og vi har nå problemer med å bestemme hvor vi skal bo. Jeg vil bo i Gudbrandsdalen, og hun vil bo i Asker området. Hun sier at hun flytter dit jeg får jobb, men jeg vet hun egentlig vil bo nærmere hjemstedet sitt. Noen som har tips til åssen jeg kan finne ut av dette. Får dårlig samvittighet hvis jeg drasser henne oppover til Gudbrandsdalen.

Anonymous poster hash: 5de1d...d9c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 5de1d...d9c skrev (2 timer siden):

Hun sier at hun flytter dit jeg får jobb

Da må hun stå for den uttalelsen, uansett hva du tror du vet om hva hun egentlig vil. Det er umulig å vite hva noen tror de vet, når de egentlig ikke vet det selv. Dere er unge. Statistisk sett er det uansett stor sjanse for at forholdet går i oppløsning. Nyt det så lenge det varer.

Lenke til kommentar

Dere må jobbe for forholdet. Det går jo an å prøve å bo ett sted i noen år, se hvordan det fungerer, og besøke det andre stedet av og til. Da blir jo det mest realistiske nå å bo der du jobber siden penger liksom skal bestemme. Så kan dere reise til Asker av og til.

Det er jo ikke sikkert du beholder jobben i alle år. Kan jo prøve å søke litt jobb der i Asker av og til, så kanskje dere kan flytte dit hvis det frister mest.

Hold det åpent. Dere kan prøve ut ting over tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...