Gry H Skrevet 4. mars 2020 Skrevet 4. mars 2020 Gry, heter jeg, og er bosatt like utenfor Oslo. Her tjener jeg til livets opphold som resturantmedarbeider og blogger. (Noen 'rosa-blogger' er det imidlertid ikke snakk om her, bare så det er sagt (hehe)). Ellers er jeg en med sterke meninger om så mangt, samtidig som jeg syntes det er svært interessant å få andres refleksjoner på ting. Av interesser, troner jo 'pels-pøblen' min, bestående av katter og hund, hvilke også topper prioriteringslisten. Ellers kan nevnes at jeg er en 'space geek' av dimensjoner, samtidig som jeg liker diverse computer-sysler, lesing, og sosialisering med morsomme, interessante folk. Gleder meg til å bli kjent med dere! ? 4
Taurean Skrevet 5. mars 2020 Skrevet 5. mars 2020 (endret) Rock'n roll Endret 5. mars 2020 av Taurean
Slettes-TEZPC8 Skrevet 5. mars 2020 Skrevet 5. mars 2020 Velkommen hit Gry Du høres ut som en spennende og interessant person, gleder meg til å bli mer "kjent" med deg her inne!
Tåka Skrevet 5. mars 2020 Skrevet 5. mars 2020 Gry H skrev (10 timer siden): Gry, heter jeg, og er bosatt like utenfor Oslo. Her tjener jeg til livets opphold som resturantmedarbeider og blogger. (Noen 'rosa-blogger' er det imidlertid ikke snakk om her, bare så det er sagt (hehe)). Ellers er jeg en med sterke meninger om så mangt, samtidig som jeg syntes det er svært interessant å få andres refleksjoner på ting. Av interesser, troner jo 'pels-pøblen' min, bestående av katter og hund, hvilke også topper prioriteringslisten. Ellers kan nevnes at jeg er en 'space geek' av dimensjoner, samtidig som jeg liker diverse computer-sysler, lesing, og sosialisering med morsomme, interessante folk. Gleder meg til å bli kjent med dere! ? Velkommen
AT1S Skrevet 5. mars 2020 Skrevet 5. mars 2020 Velkommen skal du være! Hva legger du i "space geek" forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå