Gå til innhold

Møkka Codecer :(


Anbefalte innlegg

Heisann.. !

 

Har akkurat fått dratt ned en ny film, Carmen Goes to College 3 :blush:

Trudde jeg hadde brukenes codecer inne , men siden jeg nesten akkurat har formatert så det ikke slik ut , så ut som et xvid codec problem , med litt grønn skjerm og store pixler , men har lagt inn Gordian.Knot.Rip.Pack.0.28.7 , som skal inneholde det meste , reboota og alt det der , men den filmen funker fortsatt itte , så sjekket jeg med G-Spot , der det stod at det var xvid film , så sjekka jeg codec som skulle passe til den filmen og der stod det bare ffdshow og 2 divx encodere , virker ut som de andre ikke har blitt lagt inn eller noe :cry:

 

Jeg vil se filmen :D Noen som vet om noen bra xvid codecer som funker eller vet hva som er problemet med den pakka jeg la inn ?

 

Mvh Kim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.. !

 

Har akkurat fått dratt ned en ny film, Carmen Goes to College 3 :blush:

Trudde jeg hadde brukenes codecer inne , men siden jeg nesten akkurat har formatert så det ikke slik ut , så ut som et xvid codec problem , med litt grønn skjerm og store pixler , men har lagt inn Gordian.Knot.Rip.Pack.0.28.7 , som skal inneholde det meste , reboota og alt det der , men den filmen funker fortsatt itte , så sjekket jeg med G-Spot , der det stod at det var xvid film , så sjekka jeg codec som skulle passe til den filmen og der stod det bare ffdshow og 2 divx encodere , virker ut som de andre ikke har blitt lagt inn eller noe :cry:

 

Jeg vil se filmen :D Noen som vet om noen bra xvid codecer som funker eller vet hva som er problemet med den pakka jeg la inn ?

 

Mvh Kim

hmm.... kansje det er filmen som det er noe skade med?

 

er andre filmene dine å slik?

 

Xvid Codec

Lenke til kommentar

Tja, så ut som om Pirates of the Caribbean brukte samme codec , der funka video helt fint , men lyd funka ikke :cry: Tror ikke det skal være no problem med filmen , den er ikke lasta ned fra kazaa eller sånt driit , er sharereactor fil , den skal jo forsåvidt funke den :dontgetit:

 

Åssen legger man inn den du linka til da ? Er jo b are en masse rare filer :dontgetit:

 

Edit ;

Endret av djplaya
Lenke til kommentar
Legg inn ffdshow og ac3 codec, da burde de fleste avi divx og xvid filmer virke. Bruk google for å finne fram til filene. Husk å fjerne alle andre codecs først ellers så blir det lett tull.

Kan også være kjekt å sjekke med gspot hvilke codecs filmen er laget med/for

Hvordan får jeg fjernet alle de gamle codecsa da ?

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problem med en film når jeg prøvde å se den i Windows Mediaplayer.

Jeg la inn masse codecer, men filmen ble ikke noe bedre.

Så prøvde jeg å spille den i DivXplayer, og da funket den helt fint.

Aner ikke hva som egentlig var problemet, men du kan jo prøve dette viss du ikke har jort det fra før.

Lenke til kommentar
Jeg hadde samme problem med en film når jeg prøvde å se den i Windows Mediaplayer.

Jeg la inn masse codecer, men filmen ble ikke noe bedre.

Så prøvde jeg å spille den i DivXplayer, og da funket den helt fint.

Aner ikke hva som egentlig var problemet, men du kan jo prøve dette viss du ikke har jort det fra før.

Prøver og spille den av i divx playern ja :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...