Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Seksuell helse hos eldre


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er en formgiver, som fullførte min mastergrad ved Kunsthøgskolen i Oslo i mai 2019. For øyeblikket jobber jeg med et prosjekt som handler om eldre og seksualitet. Basert på forskning er nordmenn mellom 65-90 år godt over gjennomsnittet seksuelt aktive, sammenlignet med andre europeiske land. Jeg ønsker derfor i mitt prosjekt å skape debatt for at eldres seksualitet ikke skal bli sett på som et tabu. Seksuell aktivitet er bra, og dette er noe vi burde snakke om og sette fokus på slik at de eldres seksualitet blir inkludert i planlegging for fremtidens helsesystemer.

Derfor ønsker jeg å høre deres syn på saken. Jeg leter etter modige 65+ år gamle nordmenn som tør å snakke om dette stigmatiserte temaet. Hvordan kan jeg som designer bruke deres erfaringer for å skape en bedre hverdag, nå og i fremtiden?

Jeg har laget en spørreundersøkelse som jeg ønsker svar på (som selvfølgelig er anonym) https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe5AMyLWEJHVkuUnRou7xiyPM_TdGF4rpvv9a8RSOQOBwpWJA/viewform?usp=sf_link

Dersom du er interessert i videre utvikling av prosjektet og du er villig til å stille opp på et intervju kan du kontakte meg på mail: [email protected]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
×
×
  • Opprett ny...