Gå til innhold

Bru må svare på hvordan Norge skal møte EUs plan om å fase ut gass


Anbefalte innlegg

13 hours ago, Del said:

Jeg har vel aldri sagt at det var lurt. Jeg viste en graf som fortalte at Brent Bear var en dårlig investering nærmest når som helst hele året etter at du anbefalte derivatet. Kreativ som du er fant du et kort intervall med prisnedgang, og nektet å innrømme noe som helst.

Eg ga deg tipset i god tid før kursen nådde kursmålet.

13 hours ago, Del said:

Kanskje du kan gi et nytt råd nå, hva skal skje med oljeprisen den neste måneden?

Oljeprisen kjem til å falle til under 30 dollar fatet i løpet av dei neste fire vekene.  Somme analytikarar spår prisar ned på 10-talet.  Eg ville vere veldig forsiktig med spekulative investeringar i noka retning no, sidan pengar har vorte gratis med tiltaka mot pandemien.  Valutakursane sprett opp og ned med store utslag frå time til time.  Om oljeprisen svekkar seg 2% mot dollar og dollaren går opp 3% mot norske kroner, har oljeprisen styrka seg 1% i norske kroner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 2/27/2020 at 9:40 PM, Sturle S said:

Vi er i februar 2020.  Til no i år har oljeprisen (Brent) gått ned frå 66 til 52 dollar.  Nedgangen eg viste til har med andre ord starta.  Med dette tempoet er det berre tre månadar att til 30 dollar fatet, trass i mykje strengare sanksjonar mot Iran.

Og der var vi under 30 dollar.  Eg fekk rett allereie i mars.  Tidlegare enn eg hadde trudd, men det skuldast nok alle tiltaka mot pandemien.  I fylgje Rystad Energy har USAnske skiferoljeprodusentar sikra seg garantert pris på over 50 dollar fatet på halve produksjonen sin.  Då kan prisen falle ein god del meir før dei fell frå og vi kan få ein betre balanse mellom tilbod og etterspurnad.  Eg trur ikkje vi kjem til å sjå oljepris på 50-talet att i år, med mindre det vert storkrig i Midt-Austen.  Kanskje på slutten av neste år.

https://www.nrk.no/nyheter/oljefat-prisen-under-30-dollar-1.14946907

 

@Del: Eg vonar du er meir forsiktig neste gong du lyg om noko eg har skrive for fleire år sidan, for som du ser har eg som regel rett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...