Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Skrevet
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Kanskje ikke tempoet, men den totale avstanden man går. Blir litt sirkler her og der..

Dette fikk meg til å tenke på en bar-til-bar runde på fyllatur med noen kompiser i Bergen. Hvor jeg skulle styre google-maps.. Det ble mye"vi må snu gutta" og det ble bare verre og verre utover kvelden/natten. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minute ago, Deila said:

Dette fikk meg til å tenke på en bar-til-bar runde på fyllatur med noen kompiser i Bergen. Hvor jeg skulle styre google-maps.. Det ble mye"vi må snu gutta" og det ble bare verre og verre utover kvelden/natten. 

Hehe, har prøvd å navigere til fots etter Google Maps edru, og det er ikke bare bare. Så kan tenke meg hvordan det blir når man har bikket 3 i promille, ja :D 

Skrevet
Deila skrev (1 minutt siden):

Høres ut som en festlig kveld! Du våknet vel med gnagsår og skallebank?

Skrevet
HYYYL skrev (3 minutter siden):

30 innlegg så har vi like mange innlegg som virustråden.

Det kommer nye innlegg i virustråden også men vi haler innpå noe voldsomt nå! 

Skrevet
4 minutes ago, HYYYL said:

30 innlegg så har vi like mange innlegg som virustråden.

Det magiske tallet er 18620.

T minus 18 and counting, Lady and Gentlemen.

Skrevet
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Høres ut som en festlig kveld! Du våknet vel med gnagsår og skallebank?

Ikke gnagesår som jeg kan huske, men kan krysse av på skallebank. Liker utelivet i Bergen veldig godt egentlig, i tillegg slipper man inngangspenger i døren mange steder! Her i Oslo er det jo inngangspenger uansett hvor man skal, så det blir at man holder seg på et utested hele kvelden som regel. 

Skrevet (endret)
SirOwen skrev (5 minutter siden):

Hehe, har prøvd å navigere til fots etter Google Maps edru, og det er ikke bare bare. Så kan tenke meg hvordan det blir når man har bikket 3 i promille, ja :D 

Navigere edru er null problem! Det gjør jeg stadig vekk her i Oslo når jeg skal på en ny plass eller et sted jeg ikke har vært. Men i fylla derimot ble det mye krøll! Tror ikke jeg får lov til å styre maps neste fyllatur.. Blir fortsatt mobbet etter den kvelden hehee. 

Endret av Deila
Skrevet
1 minute ago, Deila said:

Navigere edru er null problem!

Mulig min gps på min forrige mobil var helt ape, men plutselig endret strekene seg, og jeg måtte holde mobilen en viss retning for å ikke komme ut av kurs. Skal teste det på min nye mobil asap.

Skrevet
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Jada, bare ein blogginnlegg til nu, så kan denne karrieren legges på hylla.

Skal du legge trusene dine på hylla? Eventuelt på hyllen?

Skrevet
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Skal du legge trusene dine på hylla? Eventuelt på hyllen?

Vurderte "hyllen" fortløpende siden dei på det glade vestland er så glad i endingen. Kom imidlertid på at mange på oslos vestkant er glade i det samme, så da droppet jeg det. Men over til ditt spørsmål; trusene skal rammes inn og henges over tv-en.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...