Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Just now, Nattkjolemedurin said:

Blir det prymperonipizza i morgen da?

Nei, men lønner seg aldri å ha en beef med en saksbehandler, de kan lage mye kvalm om de vil. Prøve å fortsette og være økonomisk fremover. Bruke cirka halvparten og spare halvparten.

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

Nei, men lønner seg aldri å ha en beef med en saksbehandler, de kan lage mye kvalm om de vil. Prøve å fortsette og være økonomisk fremover. Bruke cirka halvparten og spare halvparten.

Det er flott Ale, litt verre for oss med hus og billån ...

Lenke til kommentar

Greia er at ho ville ha et videomøte, noe jeg aldri har gjort før. Så «møtte ikke opp» til det. Skrev på sms dagen etter at jeg kunne ha en vanlig telefonsamtale med henne, og fikk i svar at jeg virket umotivert og ho skulle komme tilbake til meg. Det her var forrige mandag/tirsdag.

Endret av Ale-Fawk
Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (6 minutter siden):

Nei, men lønner seg aldri å ha en beef med en saksbehandler, de kan lage mye kvalm om de vil. Prøve å fortsette og være økonomisk fremover. Bruke cirka halvparten og spare halvparten.

Flott Ale!

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (4 minutter siden):

Greia er at ho ville ha et videomøte, noe jeg aldri har gjort før. Så «møtte ikke opp» til det. Skrev på sms dagen etter at jeg kunne ha en vanlig telefonsamtale med henne, og fikk i svar at jeg virket umotivert og ho skulle komme tilbake til meg. Det her var forrige mandag/tirsdag.

Umotivert til hva, at det nærmest ikke er jobber ledige nå? Going trough the motions det der Ale, har fått krysset av i boka si at hun har vært i kontakt med deg slik loven krever. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...