Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutes ago, Stormoen33 said:

Kan sikkert bestilles på nett mot en klekkelig fraktpris.

Ser jeg får kjøpt en 6-pack på Amazon for $26,94

Mva og frakt kommer i tillegg, ja, så dette blir ikke billig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
SirOwen skrev (28 minutter siden):

Spaghetti a la Capri.

Vanskelig å forstå hvorfor Kent synes denne "retten" er så god. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har smakt både a la Capri og Joikakaker tilsammen. Ser ikke helt vitsen med å velge hermetisert mat når man kan velge vanlig mat.Hadde det vært krig og vi hadde hatt manko på mat hadde det vært noe annet. 

Skrevet
Nattkjolemedurin skrev (Akkurat nå):

Vanskelig å forstå hvorfor Kent synes denne "retten" er så god. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har smakt både a la Capri og Joikakaker tilsammen. Ser ikke helt vitsen med å velge hermetisert mat når man kan velge vanlig mat.Hadde det vært krig og vi hadde hatt manko på mat hadde det vært noe annet. 

Av en eller annen grunn ville jeg pirket de små pølsene ut av Spaghetti ala Caprien, de er ikke så verst, men spaghettien er så seriøst overkokt og tomatsausen er altfor søt.

Skrevet
2 minutes ago, Nattkjolemedurin said:

Enig, svært, svært sjelden jeg spiser hermetikk. Av og til hiver jeg innpå en lys lapskaus fra hermetikk. 

A la Capri er jo egentlig ikke mat.

Skrevet
SirOwen skrev (2 minutter siden):

A la Capri er jo egentlig ikke mat.

I bestefall hundemat? Var vel Justice det som skrev på VGD at han ikke engang hadde servert det til bikkjene sine. 

Skrevet
Just now, Nattkjolemedurin said:

Var vel Justice det som skrev på VGD at han ikke engang hadde servert det til bikkjene sine. 

Ja, mener å huske noe lignende. 

Skrevet
Nattkjolemedurin skrev (Akkurat nå):

I bestefall hundemat? Var vel Justice det som skrev på VGD at han ikke engang hadde servert det til bikkjene sine. 

Justice tar vare på sine hunder, for sure. At man her inne drøfter hermetikkmat er ................ ubegripelig. Vomfyll ................ til nød.

Skrevet

Var vel Justice det som skrev på VGD at han ikke engang hadde servert det til bikkjene sine. 

Han vil vel ikke at hundene skal drite ned hele huset med hundediare sikkert.
  • Innsiktsfullt 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...