Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde bilen inne hos Bavaria i Molde i dag for en sånn tilbakekallingsfeil, de skiftet kontakten til kupévifta slik de sikkert skulle, men får tilbud om å skifte skiver og klosser foran, klossene er greit de vet jeg må skiftes innen få måneder, men skivene skjønte jeg ingenting av. Kr. 5900,- please ... På videoen de sendte meg var det også bemerket en lekkasje fra differensialen, for meg så det meget overflatisk ut, men de bemerket at dette ikke hastet å gjøre noe med. Kr. 4900,- der også. Det er bra at de prøver å holde dampen oppe for å ikke permittere folk, men tilbudet ble avslått. Klosser skifter jeg selv, og skivene er helt ok. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Du måste slutja på at skrife slike sångtextar! Detter va tydelegvis eit døme och eit naivt forsøk på at artiggjære demses sjølve med at tulla med ''Jump'' av Van Halen. Eg pryyympar i ditt skæg!

Eg tok mitt skjegg i går :(

Min mor sa at jeg ikke fikk komme på besøk om jeg ikke så anstendig ut.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Det er så barnslig folkens, men likevel så morsomt, jeg ler meg i hjel når vi finner ny bruk for ordet pryymp/prympi. Jeg hyller dere alle sammen!

Jeg er så trøtt nå at jeg synes alt er morsomt men pryyymp fungerer spesielt godt etter en har dag med skolearbeid. Nå må jeg imidlertid ta meg en pause. Heldigvis nesten tre uker til skolen starter opp igjen. Kjenner jeg meg selv rett, så starter jeg sikkert på en ny sertifisering i morgen.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Jeg er så trøtt nå at jeg synes alt er morsomt men pryyymp fungerer spesielt godt etter en har dag med skolearbeid. Nå må jeg imidlertid ta meg en pause. Heldigvis nesten tre uker til skolen starter opp igjen. Kjenner jeg meg selv rett, så starter jeg sikkert på en ny sertifisering i morgen.

Hjemmeundervisning ferdig her også, med gode resultater for poden. FRRRRIIIIIIIIIII!!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...