Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

En liten analyse og oppdatering av trafikken på bloggen (fin øvelse til eksamen i juni):

Det har vært en interessant utvikling siden jeg postet siste innlegg 17.mars. Vanligvis avtar trafikken på bloggen 2-3 dager etter at et innlegg er postet. Tallene viser da at 0-5 brukere er innom i snitt efter dette, men det har skjedd en oppblomstring siden posten 17. mars. I perioden efter de 2-3 dagene etter posten, så har det vært mellom 20-35 brukere innom hver dag. Det er spesielt to land som peker seg ut her; United States of America med 53,1% og Norge med 46,9%

Dette var en positivt boost for bloggen og jeg tolker det dithen at jeg er på vei til kjendisstatus der borte i George Washington-land.

Endret av Yiddo10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (3 minutter siden):

Fjernkontrollen min er kaputt. Har slått den så mange ganger i bordet at det som skal holde batteriene fast er løst. Det har også ført til at fjernkontrollen vil ha meg til å bare se på NRK.

Hadde for noen år siden en Bang & Olufsen TV, fantastisk lyd, menneh den fjernkontroll kunne brukes til å drepe folk, den var av metall og kunne bukes overalt. Trengte ikke peke på TV'en, pek hvorsomhelst og den fungerte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Hadde for noen år siden en Bang & Olufsen TV, fantastisk lyd, menneh den fjernkontroll kunne brukes til å drepe folk, den var av metall og kunne bukes overalt. Trengte ikke peke på TV'en, pek hvorsomhelst og den fungerte.

Det gir meg minner til barndomstiden. tror jeg har vært borte i en sånn fjernkontroll før. Da søsteren min kastet en slik i pannen min. Apropos Bang & Olufsen. Jeg har slike høyttalere på PC-en og jeg gir dem terningkast 0 av 6. 

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Apropos Bang & Olufsen. Jeg har slike høyttalere på PC-en og jeg gir dem terningkast 0 av 6. 

Er ikke ofte du får 100 Watt i en TV si. PC høytalere derfra vet jeg ingenting om. Hadde noe Altec Lansing for mange år siden, de var ganske bra. Nå har jeg headsett. (om jeg trenger det)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...