Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Omnia vincit amor skrev (3 minutter siden):

Bymisjonen har stengt ned alle tilbudene her i Bergen, så det vil si at de i praksis ikke har et tilbud fram til dette er over.. Veldig skremmende mtp. at dette er folk som absolutt trenger et tilbud.. 

Tragisk.
Stakkars folk.

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Det er jo det det ikke er, takket være fehoder som tømmer butikkene for matvarer.

Også den jævla greia med dopapir, da??? Skal de sitte på dass i 3 mnd i strekk?

Det er i hvertfall mel og gjær som er mest utsolgt i de butikkene jeg har vært i, brød er det alltids å få tak i, finnes i frysedisker også. Men ble litt overrasket når det var tomt for bind, som jeg skulle kjøpe til den eldste datteren ...

Lenke til kommentar

I'm back. Tommelrush uten like...
Har ikke vært forkjøla  siden før 1990. Selv om alle rundt meg, samboere og sånt har vært syke. Ikke vært sykmeldt en time i mitt liv.
Men jeg oppsøker jo ikke folk nå da. Det ville jo bare være dumt. Og nå blir det straks karantene uansett...

Lenke til kommentar
Granca skrev (2 minutter siden):

I'm back. Tommelrush uten like...
Har ikke vært forkjøla  siden før 1990. Selv om alle rundt meg, samboere og sånt har vært syke. Ikke vært sykmeldt en time i mitt liv.
Men jeg oppsøker jo ikke folk nå da. Det ville jo bare være dumt. Og nå blir det straks karantene uansett...

VM 1990 ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (20 minutter siden):

Når drar du?

I dag. Var nede og ga bort hermetikk og monster(hvit) og diverse til nattevakta nå. Har blitt kjent med ham. Han ble glad. Var enig i at det var bedre at han og familien fikk det enn at jeg kastet det.

Endret av Granca
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...