Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutes ago, Granca said:

3 mer eller mindre skrikerunger hengende i samuraidrakten hele dagen gjør noe med humøret...

Smokk og Teletubbies på repeat, så er mye løst.

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

God natt folkens, hva skjer? 

Skrevet
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Du kunne kanskje fått noen endorsment- deals da? Som hadde gjort studietiden litt lettere?

Ja, men samtidig lever jeg ganske ålreit til å være student. Hyggelig at det er ganske lett å kombinere jobb og studier om man er litt strukturert. Blir dog ikke så mye jobbing fremover, men da får man gjort mye skolearbeid forhåpentligvis.

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet (endret)
Granca skrev (1 minutt siden):

Hvordan gikk det med dere på fredag den 13.? Her må jeg slite med det en halvtime til.

Har ikke vært noe uvanlig her.  

Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Står og ser ut fra leiligheten. Uvirkelig stille ute.

Ja, det er tøffe tider.. Er selv litt redd for at jeg har blitt smittet.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Nothin' but the rent man!

The rent is fine man! 

Skrevet
Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden):

Dette med fredag den 13. kan jo bare være overtro også. Men lite sannsynlig.

Skrevet
Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden):

Ja, det er tøffe tider.. Er selv litt redd for at jeg har blitt smittet.

Såpass ja. Sikkert greit å få sjekket ut. Man blir jo litt sprø og balanserer på grensen av å være hypokonder i disse tider. Jeg krysser fingrene for at det går deg vel og at du ikke er smittet.

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet (endret)
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Såpass ja. Sikkert greit å få sjekket ut. Man blir jo litt sprø og balanserer på grensen av å være hypokonder i disse tider. Jeg krysser fingrene for at det går deg vel og at du ikke er smittet.

Har tenkt å føle på det i 5 dager.. Om ikke jeg føler meg dårlig etter 5 dager så tror jeg at jeg er safe da det pleier å gi symptomer innen den tid.. 

Var på en buss med folk som drev å hostet og nyste..

SirOwen skrev (Akkurat nå):

Som grunnlegger erklærer jeg herved denne tråden for en coronafri sone. 

Her kan vi ta på hverandre så mye vi lyster ???

Fjo! 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet
Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå):

Har tenkt å føle på det i 5 dager.. Om ikke jeg føler meg dårlig etter 5 dager så tror jeg at jeg er safe da det pleier å gi symptomer innen den tid.. 

Var på en buss med folk som drev å hostet og nyste..

Jeg har fått helt noia for det. Man kan jo takke seg selv når man leser her inne, på VGD og i diverse nettaviser. I går gikk jeg til og fra jobb. Tar cirka to timer.

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Jeg har fått helt noia for det. Man kan jo takke seg selv når man leser her inne, på VGD og i diverse nettaviser. I går gikk jeg til og fra jobb. Tar cirka to timer.

Oi, det tror jeg er å overdrive litt. Du er i en ung alder, du skal ikke bekymre det for mye. I verste fall så blir du hjemme i 14 dager.. Det er selvsagt mulig å bli ekstra syk, men da skal du hat et temmelig dårlig immunforsvar. 

Er ingen vits å lese for mye i aviser, og unngå tråder her på forumet etter min mening. Det er mye skremselspropaganda ute å går, og folk overreagerer ganske. 

Men skulle du bli syk og føler deg såpass dårlig at du føler for det så ringer du ambulanse. 

Skrevet
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

I går gikk jeg til og fra jobb. Tar cirka to timer.

Flotters! Singel kommer i posten.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...