Granca Skrevet 4. mai 2021 Skrevet 4. mai 2021 (endret) Jeg liker å kjøre bil, men interessen min for dem er omtrent like stor som din interesse for å spise fisk til frokost, middag og lunsj hver dag, StorMod. Om ikke mindre. Endret 4. mai 2021 av Granca
Stormoen33 Skrevet 4. mai 2021 Skrevet 4. mai 2021 Granca skrev (3 minutter siden): Bil, ja. Æsj. Hva tenker du om skiltene DR (også en X5) og LIFE (en Tesla)?
Granca Skrevet 4. mai 2021 Skrevet 4. mai 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Hva tenker du om skiltene DR (også en X5) og LIFE (en Tesla)? Har ingen mening om sånt. Men synes seff at personlige skilt generelt er noe forbanna piss. For komplett hjernedøde.
Sir Ale Skrevet 5. mai 2021 Skrevet 5. mai 2021 Ser på The House That Jack Built. Nydelig gjensyn. Lars von Trier er en mesterlig regissør.
SirJames™ Skrevet 5. mai 2021 Forfatter Skrevet 5. mai 2021 10 minutes ago, Mr Fawk said: Ser på The House That Jack Built. Nydelig gjensyn. Lars von Trier er en mesterlig regissør. Vi fikk vel aldri se incident nr 6..?
Sir Ale Skrevet 5. mai 2021 Skrevet 5. mai 2021 1 minute ago, SirOwen™ said: Vi fikk vel aldri se incident nr 6..? Så du den unrated version hvor han plaffer ned dem med rød caps?
SirJames™ Skrevet 5. mai 2021 Forfatter Skrevet 5. mai 2021 2 minutes ago, Mr Fawk said: Så du den unrated version hvor han plaffer ned dem med rød caps? Ja. 1
SirJames™ Skrevet 5. mai 2021 Forfatter Skrevet 5. mai 2021 1 minute ago, Mr Fawk said: Fin familiepiknik. Det var det som tippet filmen fra sånn passe psyk til helt jævlig psyk. 1
Sir Ale Skrevet 5. mai 2021 Skrevet 5. mai 2021 Just now, SirOwen™ said: Det var det som tippet filmen fra sånn passe psyk til helt jævlig psyk. Haha, well put.
BrorneDin Skrevet 5. mai 2021 Skrevet 5. mai 2021 dengelgen skrev (11 timer siden): 17 (ja faktisk SYTTEN) her UTROLIG
BrorneDin Skrevet 5. mai 2021 Skrevet 5. mai 2021 Deila skrev (11 timer siden): Eg skl ronka heile natten. Hva sier du, skal vi gjøre alvor av en runde grøftebalkizz når begge har levert bachelor. Det synes jeg vi absolutt skal gjøre. På tide å få feiret det skikkelig, men vi meldes nærmere om dette. 1
Granca Skrevet 5. mai 2021 Skrevet 5. mai 2021 Yiddo10 skrev (5 timer siden): Det synes jeg vi absolutt skal gjøre. På tide å få feiret det skikkelig, men vi meldes nærmere om dette. Blir detter evenement overført direkte på youtube minutt for minutt? ''Fra Balkizz til Grøft'' vil bli en verdenssensasjon, spåar eg.
Deila Skrevet 5. mai 2021 Skrevet 5. mai 2021 Granca skrev (6 timer siden): Blir detter evenement overført direkte på youtube minutt for minutt? ''Fra Balkizz til Grøft'' vil bli en verdenssensasjon, spåar eg. Jau, men sjølvsagt.
BrorneDin Skrevet 5. mai 2021 Skrevet 5. mai 2021 (endret) Plukket kongler i parken i dag. Grunnet noen økonomiske problemer, og ikke råd til middag i går, så er naturen et effektivt hjelpemiddel. Koke konglene i en kjele, tilsatte smør og litt krydder, så ble dem både myke og gode. Imidlertid er det nu dags for at konglene skal ut igjen. Sitter på skåla og sprenger den i hjel. Endret 5. mai 2021 av Yiddo10
Deila Skrevet 5. mai 2021 Skrevet 5. mai 2021 (endret) Hørtes ikke særlig behagelig ut å avlevere en kongle. Eventuelt flere kongler. Endret 5. mai 2021 av Deila
Anbefalte innlegg