Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deila skrev (1 minutt siden):

Forelesning 8:30, skal prøve å stå opp for en gangs skyld også, selv om det er digitalt og blir lagt ut i opptak. 

Vi har bare sene i det faget vi har nå. Hadde foretrukket tidlig, for å få på plass mer jobbing, men det får gå siden det er så lite igjen.

Lenke til kommentar
Grealish skrev (2 minutter siden):

Hva tenker dere om at jeg er Kahooot? Gikk litt over stokk og stein på slutten der. 

Ikke så rart det sånn som Bassen oppførte seg. Var jo helt kaos den perioden med slettede tråder og innlegg. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Vi har bare sene i det faget vi har nå. Hadde foretrukket tidlig, for å få på plass mer jobbing, men det får gå siden det er så lite igjen.

Så knapt forelesninger forrige semester jeg, blir for kjedelig digitalt. Skal prøve å sette inn støtet litt siste semesteret her. Kun 2 fag også. 

Lenke til kommentar
Deila skrev (1 minutt siden):

Så knapt forelesninger forrige semester jeg, blir for kjedelig digitalt. Skal prøve å sette inn støtet litt siste semesteret her. Kun 2 fag også. 

Jepp, ble ganske kjedelig til tider i høst. Nå er det jo bare rot med faget vi har nå, men vi har Workshops med gruppene våre, så sånn sett er det lurt å dukke opp.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Jepp, ble ganske kjedelig til tider i høst. Nå er det jo bare rot med faget vi har nå, men vi har Workshops med gruppene våre, så sånn sett er det lurt å dukke opp.

Skal bli deilig å bli ferdig tenker jeg. Bare frem til juni nå. Går fort. Du er vel ferdig enda før. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...