Tyttebærtryne Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 Deila skrev (8 minutter siden): og et til Bønna om profilbildet. Kan ikke se at jeg har fått noe svar fra "ham".
BrorneDin Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Denne så jeg i opptak også -gledelig at Geir Bale scorer og spiller fotballkamper igjen. Herlig, jeg ligger i skje med Bale akkurat nå.
Tyttebærtryne Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Herlig, jeg ligger i skje med Bale akkurat nå. Grensepsykotisk gjennombrudd?
Elgen. Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Herlig, jeg ligger i skje med Bale akkurat nå. Uvirkelig! Regner med at du fletter håret hans?
Stormoen33 Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Herlig, jeg ligger i skje med Bale akkurat nå. Er ikke Gareth litt klåfingra?
Deila Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Kan ikke se at jeg har fått noe svar fra "ham". Side 5157 kl 23:57.
BrorneDin Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Grensepsykotisk gjennombrudd? Det velger jeg å svare ja på her jeg sitter på skolebiblioteket i stummende mørke.
BrorneDin Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Er ikke Gareth litt klåfingra? For å si det sånn; nattkjolen ligger allerede på gulvet.
BrorneDin Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Uvirkelig! Regner med at du fletter håret hans? Selvsagt, I morgen skal vi spille golf og lage pannekaker. Han har også sagt at han vurderer å legge opp for å satse på langrenn.
Elgen. Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): for å satse på langrenn. Johaug må passe seg!
Tyttebærtryne Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 Deila skrev (4 minutter siden): Side 5157 kl 23:57. Fikk ikke med meg det, han svarte jo ikke meg, selvfølgelig. Elver er en enkel sjel, der det meste er svart/hvitt. Han tror f.eks. at et lag automatisk taper om man ligger under 1-0, eller om spillet ikke sitter etter 3 min. 1
BrorneDin Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Johaug må passe seg! Johaug har blitt kontaktet av Bale allerede, for mulighetene for at hun kan ta Geir sin plass i Spurs om han velger å satse på langrenn.
Stormoen33 Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): et lag automatisk taper om man ligger under 1-0, Molde vant 1-3 når vi satt inn artilleriet ...
Deila Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Fikk ikke med meg det, han svarte jo ikke meg, selvfølgelig. Elver er en enkel sjel, der det meste er svart/hvitt. Han tror f.eks. at et lag automatisk taper om man ligger under 1-0, eller om spillet ikke sitter etter 3 min. Kan ikke være lett og skulle leve av betting da.
Elgen. Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Johaug har blitt kontaktet av Bale allerede, for mulighetene for at hun kan ta Geir sin plass i Spurs om han velger å satse på langrenn. Dette er store nyheter!!! Skjønner jeg har gått glipp av mye nyheter i kveld under min middagslur ;D
BrorneDin Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Dette er store nyheter!!! Skjønner jeg har gått glipp av mye nyheter i kveld under min middagslur ;D Jau, der er Utroligt alt som skjer i verden mens man sover. Det var vel Otto Rehagel som sa det efter at Hellas vant EM i 2004 og han tok en velfortjent hvil efter bragden.
Elgen. Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 Jeg var ganske sikker på at Brann hadde tapt i dag også -men tenker at jeg ikke kan juble hemningsløst over 1 poeng mot Sandefjord. Hallo i luken!
Stormoen33 Skrevet 1. november 2020 Skrevet 1. november 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Jeg var ganske sikker på at Brann hadde tapt i dag også -men tenker at jeg ikke kan juble hemningsløst over 1 poeng mot Sandefjord. Hallo i luken! Så du maktdemonstrasjonen fra Molde, de siste 20 minuttene?
Anbefalte innlegg