Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minute ago, Tyttebærtryne said:

Du/dere hører faktisk på slike stasjoner????????????????????????????????????????????????????

Litt motvillig, har ikke fått inn Nrk MP3 ennå på DAB'en, merkelig nok. For på de du refererer til kommer det jo reklame innimellom, hvilket er djevelens verk©™.

Det slipper man på Nrk MP3, men programlederen der er jo til gjengjeld ekstremt døv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutes ago, TitanSable said:

Må disse betale mer i TONO-avgift siden de tross alt spiller i stykker låter?

Har noen fortalt deg at du besitter temmelig tørr humor? Passer bra på regnværsdager, da 🤪

Skrevet
2 minutes ago, SirOwen said:

Opp til verdi 3000 kr, ja, deretter 299 kr.

Amazon, som jeg egentlig ikke er noen fan av, tar mellom 0 og 50 kroner. Sikkert fordi gebyr skal kun dekke de faktiske utgiftene og de ikke betaler sine ansatte.

Skrevet
SirOwen skrev (1 minutt siden):

men programlederen der er jo til gjengjeld ekstremt døv.

Er ikke det en liten ulempe når man jobber i radio?

Skrevet (endret)
Granca skrev (2 minutter siden):

Radio Midtskips

Den har jeg ikke funnet enda. Det går i Radio Rock og P6 Rock. Sveiper innom P9 Retro, Vinyl, NRK P13 og Norsk på norsk. NRK Sport kjøres også. 

Endret av Tyttebærtryne
Skrevet
Just now, SirOwen said:

Snakker vi slavearbeid?

På Amazon så tror jeg ikke det er langt unna. Var vel en dokumentar for noen år siden der det var et av lagrene som trakk folk i lønn for toalettpauser.

Skrevet
Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden):

Sveiper innom P9 Retro, Vinyl, NRK P13 og Norsk på norsk. NRK Sport kjøres også. 

Bra det ikke er bare rock. Radio Nubbe med krabbefiske- og nubbenytt hadde vært noe.

Skrevet
Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden):

Den har jeg ikke funnet enda. Det går i Radio Rock og P6 Rock. Sveiper innom P9 Retro, Vinyl, NRK P13 og Norsk på norsk. NRK Sport kjøres også. 

Her går det kun i P2 -all musikk hører jeg andre steder enn radioen som min egen samling, youtube og MTV 80's og 90's og Spotify

Skrevet
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Jan Olsen Kildevann & Company. Værsågod!

Underholdende type, det skal han ha. Men ikke kranglevoren.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...