Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Nydelig, hva står på menyen?

Søndager er som skapt for å slacke hele dagen, enten det er i senga eller i sofanen. Var meeeget godt å bruke monsterdyna i natt, var som å ha en Milf liggende oppå meg, med myke daier. Ja, også helt uten appelsinhud da, vel og merke...

Jeg startet dagen i senga, flyttet meg til sofanen hvor jeg lå i mange timer og så på fotball samt spilte litt FIFA med boysa i kollektivet her i pauser og mellom kampene. Bestilte mat på døra. Så flyttet jeg meg til senga igjen litt senere. 

 

Gårsdagen var også meget slapp. Bestilte meg en stor pizza som ble frokost, middag og kvelds. Drakk øl og så på fotball hele dagen. 

Lenke til kommentar
1 minute ago, Deila said:

Jeg startet dagen i senga, flyttet meg til sofanen hvor jeg lå i mange timer og så på fotball samt spilte litt FIFA med boysa i kollektivet her i pauser og mellom kampene. Bestilte mat på døra. Så flyttet jeg meg til senga igjen litt senere. 

 

Gårsdagen var også meget slapp. Bestilte meg en stor pizza som ble frokost, middag og kvelds. Drakk øl og så på fotball hele dagen. 

VÅKS
VÅKS
VÅKS

og

VÅKS

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Man må selvsagt passe på å avlevere mens man er på jobb.

Kan spare 10-tusenvis av kroner på toalettpapir.

Vanskelig for meg det, Owen. Har hatt hjemmekontor siden 12.mars. Men en deilig følelse å tjene penger mens man avleverer på jobb. Det skal sies. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...