Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
dengelgen skrev (2 minutter siden):

Det er korrekt -litt fint at nyhetene kommer til meg og at ikke jeg må oppsøke nyhetene

Ja ikke sant, da kutter vi overtidsbetalingen din. Mvh Økonomiavdelingen. 

Endret av Stormoen33
Skrevet
Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden):

Har med vilje holdt meg unna Petter-styret siden i går. Var innom nyhetene nå, og er godt fornøyd med mitt valg. 

Han er en tidligere skiløper som har gjort noen dårlige valg, ferdig med det!

Skrevet
Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden):

Har med vilje holdt meg unna Petter-styret siden i går. Var innom nyhetene nå, og er godt fornøyd med mitt valg. 

Eller er poenget ditt at det faktisk er folk som diskuterer dette???????????????

Skrevet
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Eller er poenget ditt at det faktisk er folk som diskuterer dette???????????????

Nei, men glad jeg holder meg unna. Så noen i Mosvik ble intervjuet av TV2, det holdt for meg. Likte imidlertid den ene gutten, og den voksne "hippien".

Skrevet
lsklars skrev (1 minutt siden):

Tror aldri jeg har døgnet. Blir for trøtt. Kanskje engang under russetiden. 

I russetiden ble vel dette praktisert ja.

Skrevet
2 minutes ago, dengelgen said:

Skal du døgne igjen?

Håper ikke det. Har lyst til å sove normalt, og når det er stille i huset her. Men vanskelig når man slokner 14:30 til 20:30 midt på en lørdag. Artig å våkne opp til Kjelsrud- hattrick, men morsommere å se ting live. Så Wilson tok innpå The Rocket nå i kveld også.

Skrevet
Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden):

Så noen i Mosvik ble intervjuet av TV2, det holdt for meg. Likte imidlertid den ene gutten, og den voksne "hippien".

Sånt gidder jeg ikke, Northug ble tatt, det blir rettsak og fengselsstraff. Ferdig!!

Skrevet
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Sånt gidder jeg ikke, Northug ble tatt, det blir rettsak og fengselsstraff. Ferdig!!

Likte "hippien" fordi han enkelt sa at dette var alvorlig. PS: "hippien" er forøvrig advokat. 

Skrevet

Alle bajset på ABBA-låtene dere aldri har hørt? Jaja, lite å gjøre med det. Hey, Hey Helen er noe av det beste de har laget. Totalt ulikt sine andre låter.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
HYYYL skrev (1 minutt siden):

Nattmat - nam

Ekstremt nam! 
Viktig å kjøle seg ned litt i sommernatten.
Er vel meldt varmere i morgen?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...