Elgen. Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Innflyttet Liksombergenser. Hei hei! Innflyttet harding som bor i Bergen, jeg blir aldri bergenser liksom eller reserve 1
BrorneDin Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Et spørgsmaal til Dem, O allvitende: Kan man bli homoseksuell av å ligge i gapahuk? Hugser eg ikkje heilt feil, så kan gymnastikk Læreren min frå viaregåande bekrefte detter. Eg skl imildertid ringe hanner i morgo for å få bekreftede denner historie. Er vi riktig så heldige vil denner historie komme på trykk på min blogg. utrolig at den fortsatt lever. 1
Elgen. Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Merker at det frister mindre og mindre å få besøk Prestasjonsangst, Ohlai? 1
Granca Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Er det innafor å si til ei dame at man mistenker at man har fått Covid-19? Hvis manner vil bli kvitt nogen, så. Da er det til og med anbefalt.
HYYYL Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Innflyttet harding som bor i Bergen, jeg blir aldri bergenser liksom eller reserve Nei, blir vel kalt Stril. 1
Elgen. Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): ''Nusser'' var jo et flott ord! Man kan vel nusse på nussene? 1
BrorneDin Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Prestasjonsangst, Ohlai? Absolutt, men har mest av alt lyst til å spille Nintendo med vennene mine. Orker ikke å rengjøre og sånt heller. Det er jo faktisk en ripe i lakken for meg. Man ber aldri damen med hjem til seg selv hvis det ikke er noe seriøst. 1
HYYYL Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 Granca skrev (2 minutter siden): 'Nusser'' var jo et flott ord! Ja. Ikke ta på nussene mine. 1
BrorneDin Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Hvis manner vil bli kvitt nogen, så. Da er det til og med anbefalt. Flått, da køyre eg på. Som eg gjorde i 2012 da heile gjengen køyrde til Danmark gjennom Sverige. 1
Granca Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): gymnastikk Læreren min Kom til å tenke på Thomas Andre (Harald Eia) som ringte reguleringstannlegen sin for å spørre om han ville bli med på telttur. Er så bra!
Elgen. Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Stril. Aaaaaaaltfor lengt til Hardanger for å kalt stril. I gamle dager kom strilene roende til Bergen for å selge varer for så å ro hjem igjen samme dag. Å ro fra Hardanger til Bergen er ikke gjort på en dag SI 1
BrorneDin Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Kom til å tenke på Thomas Andre (Harald Eia) som ringte reguleringstannlegen sin for å spørre om han ville bli med på telttur. Er så bra! Jeg har nok sett det, men det er ganske vagt akkurat nå. Thomas Andre er jo en legende, så dette må jeg faktisk få sett igjen snart. 1
Granca Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): Ja. Ikke ta på nussene mine. Ok, skal prøve å la være. Jeg kaller dem stort sett for tvillingene.
BrorneDin Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Hardanger Vi har satt oss som neste mål å dra på telttur i Hardanger. Pandemien strekker seg sikkert langt ut i neste år også, så jeg ser for meg en ny norgesferie. Tror imidlertid ikke vi skal ta med telt da. Vi havner helt sikkert på hotell igjen. 1
HYYYL Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Aaaaaaaltfor lengt til Hardanger for å kalt stril. I gamle dager kom strilene roende til Bergen for å selge varer for så å ro hjem igjen samme dag. Å ro fra Hardanger til Bergen er ikke gjort på en dag SI Alle med Striladalekt, De som au i mange ord, jau osv. Brei i munnen når de snakker med litt underbitt, haha Som i hardanger, Sogn osv 1
Elgen. Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Vi havner helt sikkert på hotell igjen. Mange flotte hotell der inne ja!
Granca Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Jeg har nok sett det, men det er ganske vagt akkurat nå. Thomas Andre er jo en legende, så dette må jeg faktisk få sett igjen snart. Flott fyr, som er litt fornuftig og streit. Ikke en taper i det hele tatt!
Elgen. Skrevet 6. august 2020 Skrevet 6. august 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Brei i munnen når de snakker med litt underbitt, haha Godt, da er jeg ikke noen av dem!
Anbefalte innlegg