Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Paranøtter

2. Cashew

3. Pistasje

Svært knepent. Elsker både Macadamian-, hassel-, peanøtter, mandler, pekan og hvalnøtter også. Bra det er sunt.

Skrevet

Natt til søndag er det avreise til femundsmarka. Blir rundt en uke vandring med kompisgjeng. Sover i telt, noen i hengekøye. Fiskestanga blir selvsagt med!

Skrevet
Granca skrev (2 minutter siden):

Vanlig med salt, eller? Tåler du ingen nøtter?

Det varierer men liker best med paprika, vet ikke om jeg tåler noen nøtter.

Skrevet
dengelgen skrev (Akkurat nå):

vet ikke om jeg tåler noen nøtter.

Nøtteallergi, er ikke det nesten dødelig. De som er allergisk mot nøtter legger det i hvert fall frem sånn. 

Skrevet

1. Chilinøtter

2. Salte macadamianøtter

3. Pistasjnøtter

Men spiser ikke harde ting som nøtter og sjokolade lenger. Står blant annet en halv bolle med smash i kjøleskapet som jeg ikke kommer til å røre. De tennene jeg har nå vil jeg beholde så lenge jeg kan. Det samme med hørselen. Skal ikke rote noe mer inni øra, verken med q-tips eller fingre.

Skrevet
Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

Men spiser ikke harde ting som nøtter og sjokolade lenger. Står blant annet en halv bolle med smash i kjøleskapet som jeg ikke kommer til å røre. De tennene jeg har nå vil jeg beholde så lenge jeg kan. Det samme med hørselen. Skal ikke rote noe mer inni øra, verken med q-tips eller fingre.

Er det en ny summer of hell på gang? Hvor lang tid går det før du er tilbake i samme spor med smash og Urge?

Skrevet
Deila skrev (3 minutter siden):

Natt til søndag er det avreise til femundsmarka. Blir rundt en uke vandring med kompisgjeng. Sover i telt, noen i hengekøye. Fiskestanga blir selvsagt med!

Dere får håpe på litt vind. Det er observert mygg i området. Men mye har visst dødd pga et par kalde netter.

Skrevet
Deila skrev (Akkurat nå):

Nøtteallergi, er ikke det nesten dødelig. De som er allergisk mot nøtter legger det i hvert fall frem sånn. 

Neinei -får bare dårlig mage av det. Tror ikke det er allergi.

Granca skrev (Akkurat nå):

Hvilke er det som garantert ikke er bra for deg, da?

Peanøtter blir bare tull. 

Skrevet
Deila skrev (1 minutt siden):

Man får anafylaktisk sjokk ja, det er dødelig om man ikke får medisinsk hjelp.

Skrevet
Ale-Fawk skrev (1 minutt siden):

Sorry Mac. Vanskelig å se hva dette handler om. 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...