Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Stormoen33 skrev (4 minutter siden):

Derfor håper jeg de tar med seg klimaet her inne og ser hvorfor det ikke er slik på VGD

Om modene er delaktige i tråder på vgd ser de vel ganske enkelt hvem som er de skyldige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutes ago, lsklars said:

La oss hjertebokmerke innlegget mitt til topps, Gard kan ikke slippe så lett unna, ærlig talt!

Vel, vi får se hvor lenge det får stå. 

Mitt syrlige (og vel fortjente) svar til nevnte person ble jo slettet ganske kjapt.

Skrevet
7 minutes ago, Tyttebærtryne said:

Forsåvidt enig, men man kan faktisk gjøre mye før knaggrekka utenfor klasserommet blir et alternativ. 

Det var selvsagt satt på spissen, men i dag kan ikke lærerne engang sende bøllene på gangen uten å selv havne i trøbbel.

#galskap

Skrevet
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Det var selvsagt satt på spissen, men i dag kan ikke lærerne engang sende bøllene på gangen uten å selv havne i trøbbel.

Rart med det. Jeg har trent fotballgutter i mange år. De spurte om de fikk lov til å pisse mens treningen pågikk. Helt uten at jeg hadde sagt at de måtte gjøre det. 

Skrevet
SirOwen skrev (1 minutt siden):

men i dag kan ikke lærerne engang sende bøllene på gangen uten å selv havne i trøbbel.

Er en del år siden jeg selv gikk på skolen og har ikke barn (som jeg vet om høhø) men at lærerne ikke kan komme inn i dusjen/garderoben som både jeg og Lingon skrev om for en tid tilbake ser jeg på som fremskritt

Skrevet
1 minute ago, Tyttebærtryne said:

Rart med det. Jeg har trent fotballgutter i mange år. De spurte om de fikk lov til å pisse mens treningen pågikk. Helt uten at jeg hadde sagt at de måtte gjøre det. 

Jeg har jobbet mange år i barne- og ungdomsskole. 

Var aldri noe problem så lenge jeg la lista der den skal ligge fra dag 1. 

Skrevet
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Jeg har jobbet mange år i barne- og ungdomsskole. 

Var aldri noe problem så lenge jeg la lista der den skal ligge fra dag 1. 

Det er jo akkurat det da, de fleste barn vet å oppføre seg, så er det de få andre ...Men lista ble lagt for alle, så er det ikke så greit å delta i en time der man ikke vet hva læreren vil reagere på. Har vært der selv uten at det var meg det ble reagert på.

Skrevet
2 minutes ago, Stormoen33 said:

Men lista ble lagt for alle, så er det ikke så greit å delta i en time der man ikke vet hva læreren vil reagere på.

Akkurat denne skjønte jeg ikke. Omformulere?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...