Elgen. Skrevet 20. juni 2020 Skrevet 20. juni 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Derfor håper jeg de tar med seg klimaet her inne og ser hvorfor det ikke er slik på VGD Om modene er delaktige i tråder på vgd ser de vel ganske enkelt hvem som er de skyldige?
SirJames™ Skrevet 20. juni 2020 Forfatter Skrevet 20. juni 2020 9 minutes ago, lsklars said: La oss hjertebokmerke innlegget mitt til topps, Gard kan ikke slippe så lett unna, ærlig talt! Vel, vi får se hvor lenge det får stå. Mitt syrlige (og vel fortjente) svar til nevnte person ble jo slettet ganske kjapt.
Stormoen33 Skrevet 20. juni 2020 Skrevet 20. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Det sagt, vi må løfte stemningen litt. Here you go. Tror jeg høyner med denne
SirJames™ Skrevet 20. juni 2020 Forfatter Skrevet 20. juni 2020 7 minutes ago, Tyttebærtryne said: Forsåvidt enig, men man kan faktisk gjøre mye før knaggrekka utenfor klasserommet blir et alternativ. Det var selvsagt satt på spissen, men i dag kan ikke lærerne engang sende bøllene på gangen uten å selv havne i trøbbel. #galskap
Tyttebærtryne Skrevet 20. juni 2020 Skrevet 20. juni 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Tror jeg høyner med denne David blir jo aldri feil.
Tyttebærtryne Skrevet 20. juni 2020 Skrevet 20. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Det var selvsagt satt på spissen, men i dag kan ikke lærerne engang sende bøllene på gangen uten å selv havne i trøbbel. Rart med det. Jeg har trent fotballgutter i mange år. De spurte om de fikk lov til å pisse mens treningen pågikk. Helt uten at jeg hadde sagt at de måtte gjøre det.
Elgen. Skrevet 20. juni 2020 Skrevet 20. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): men i dag kan ikke lærerne engang sende bøllene på gangen uten å selv havne i trøbbel. Er en del år siden jeg selv gikk på skolen og har ikke barn (som jeg vet om høhø) men at lærerne ikke kan komme inn i dusjen/garderoben som både jeg og Lingon skrev om for en tid tilbake ser jeg på som fremskritt
SirJames™ Skrevet 20. juni 2020 Forfatter Skrevet 20. juni 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Rart med det. Jeg har trent fotballgutter i mange år. De spurte om de fikk lov til å pisse mens treningen pågikk. Helt uten at jeg hadde sagt at de måtte gjøre det. Jeg har jobbet mange år i barne- og ungdomsskole. Var aldri noe problem så lenge jeg la lista der den skal ligge fra dag 1.
Tyttebærtryne Skrevet 20. juni 2020 Skrevet 20. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Var aldri noe problem så lenge jeg la lista der den skal ligge fra dag 1. Job well done.
Fart-Prympilay Skrevet 20. juni 2020 Skrevet 20. juni 2020 lsklars skrev (18 minutter siden): La oss hjertebokmerke innlegget mitt til topps, Gard kan ikke slippe så lett unna, ærlig talt! Jeg har nu utført min borgerplikt.
Tyttebærtryne Skrevet 20. juni 2020 Skrevet 20. juni 2020 Ikke google. Hvilket engelsk fotballag er denne dama supporter av?
Elgen. Skrevet 20. juni 2020 Skrevet 20. juni 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): dama supporter av? Kan det være Liverpool?
Stormoen33 Skrevet 20. juni 2020 Skrevet 20. juni 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Jeg har jobbet mange år i barne- og ungdomsskole. Var aldri noe problem så lenge jeg la lista der den skal ligge fra dag 1. Det er jo akkurat det da, de fleste barn vet å oppføre seg, så er det de få andre ...Men lista ble lagt for alle, så er det ikke så greit å delta i en time der man ikke vet hva læreren vil reagere på. Har vært der selv uten at det var meg det ble reagert på.
Elgen. Skrevet 20. juni 2020 Skrevet 20. juni 2020 Ingen tvil hvilket lag Tanya Tate (skuespiller) holder på:
SirJames™ Skrevet 20. juni 2020 Forfatter Skrevet 20. juni 2020 2 minutes ago, Stormoen33 said: Men lista ble lagt for alle, så er det ikke så greit å delta i en time der man ikke vet hva læreren vil reagere på. Akkurat denne skjønte jeg ikke. Omformulere?
Stormoen33 Skrevet 20. juni 2020 Skrevet 20. juni 2020 Bryr meg ikke om engelsk fotball, så her får demses kun tommel for den byste.
Stormoen33 Skrevet 20. juni 2020 Skrevet 20. juni 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Akkurat denne skjønte jeg ikke. Omformulere? Nei.
BrorneDin Skrevet 20. juni 2020 Skrevet 20. juni 2020 Satan, har snart dunket nedpå en liter med Minttu.
Elgen. Skrevet 20. juni 2020 Skrevet 20. juni 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): for den byste. Hun bruker bysten sin i overraskende mange av hennes filmer.......
Anbefalte innlegg