Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Ale-Fawk skrev (2 minutter siden):

 Hadde jeg hatt en melkesjokolade og litt Urge nå så kunne det blitt Chernobyl. Men har bare vann.

Du kan forresten spise å drikke mye drit bare du kombinerer det med fysisk aktivitet. Det er i hvert fall min erfaring. Spiser mye drit selv, men jeg trener også, så all den dårlig maten og snacksen gjør ikke noe utslag på vekten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Danny fra 70s Show dømt for 3 voldtekter men scientologi-kirka får han nok ut på null komma null. Har man penger så kan man visst slippe unna det meste i USA mht fengsel.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324
Deila skrev (1 time siden):

Kjenner til det. Mulig bare jeg som har gått på for mange smeller med det. Liker for eksempel Cola dagen derpå, men om jeg da har drukket rom og cola kvelden før så smaker jo colaen rom dagen etter. Kvalmt. 

Alle sjørøverfilmer burde være rated "R".....get it :P

Arrr , me little buckaneers !

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Skulle ønske Elvis satt ved siden av meg i sofaen nå , da skulle jeg bett om å få låne en revolver slik at jeg aldri mer så Jon Carew på TVn min :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (7 minutter siden):

Nei, vet dere hva, jobb og hete tar knekken på meg, må sove nå.

steven van zandt lol GIF

Må gjøre et forsøk på litt bedre døgnrytme jeg også nå. Holdt på sånn her siden mars, men nå jobber jeg mye oftere, og merker jeg sitter som en zombie foran pcn. GNight.

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...