Gå til innhold

Pc`en vil ikke slå seg av

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan det være psu? Jeg stoler egenltig ikke så mye på min qtec så den er mistenkt nr1. Vurderer ny thermaltake :)

Ja det kan være psu'en din, prøv med en annen større psu. Hadde det samme problemet på win2k og en(Fortron/Source) 300watts pcu for noen år siden, kjøpte meg en(Chieftec) 340watts og da funket det.

Eg har i denne pc'en en enermax 460watts psu, dyre ja, men noe av de bedre psu'ene du kan kjøpe.

Skrevet

De er ikke sikkert at hovedkortet støtter ACPI ... Da må du ved installasjon av WindowsXP presse F5 og F6 kjappt om enannen. Da får du mulighet til å velge "Standard PC" etter noen sekunder.

Lykke til :cool:

Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at det ikke skyldes noen innstillinger. Fordi jeg hører at pcen prøver og skru seg av, men den får det ikke til.

Siden jeg har byttet alle deler untatt psu og hovedkortet(Siden problemene begynnte å oppstå) må det jo være en av disse to som har skylden. Hva tror dere det er? Psu er som sagt en q-tec som fulgte med et kabinett til under 400. Det var jo en til her som har samme problemet som nevnte at han også hadde en q-tec psu. Derfor vil jeg tro at det er problemet.

Hva tror dere? skal jeg bare bestille en ny psu med en gang?

Skrevet

HAHA! LOL Q-tec er det verste kom til meg med den OterOter så skal jeg brenne den for deg :thumbup: . Men kjøp thermaltake siden du har thermaltake kabinett :thumbup::thumbup::thumbup: . Kunna sagt det til deg privat men må få masse inlegg så jeg ser viktig ut :cool:

Skrevet

Skal nokk brenne den ja. Thermaltake blir det trolig også, men hvem du er "jabbala" aner jeg virkelig ikke. Hvis du kjenner meg må du si det til meg privat. Skal ikke diskutere slik her.

Jeg skal bestille ny psu. Så sier jeg til dere om problemet gikk vekk etter at q-tecen er blitt erstattet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...