TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 04:58 Skrevet i går, 04:58 (endret) Jeg tar patent på pikotone gitar som gir null frysninger av når noen spiller på den. Men, noen timer etter på vil kroppen reagere med frysninger og lammelse i årevis. Det hindrer deg neste i og få sove. Endret i går, 05:01 av TheDarkSycamore - SCM
N-4K0 Skrevet i går, 06:33 Skrevet i går, 06:33 Jeg tar patent på den verste musikken noe menneske kan forestille seg, som INGEN vil kjøpe om de så blir tvunget til det.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Vi tar patent på gørrkjedelige tv-serier.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) Jeg tar patent på en utenomjordisk truse som er så avansert designet at ingen mennesker, uansett alder eller kroppsform, kan bruke den. Endret 16 timer siden av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Vi tar patent på dårlige filmer.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Vi tar patent på sko med hull i.
N-4K0 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Jeg tar patent på The Boss, Chuck Norris- au, fasan, det gjør jeg ikke, han roundhouse-sparket meg nettopp i kjeften fra det hinsidige 🤕☠️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Vi tar patent på sutring og klaging.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Vi tar patent på påskefjellet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå