MR SPEED Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Tar patent på ipaden min grunn den er ikke full laddet ennå da
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Vi tar patent på frø som ikke vil gro.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Jeg tar patent på en dusj som gjør at man blir mer skiten og stinker mer.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Vi tar patent på skittent badevann.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Vi tar patent på tomme brønner.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Jeg tar patent på en rompe som man kan prate og en mun man kan bruke med.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Vi tar patent på en alarm som bare piper uten at den kan stoppes.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Vi tar patent på ødelagte vifter.
MR SPEED Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Tar patent på iPaden min nå laddet både den iPhone nå ledning fra temu Spoiler lightning usb leding til iphone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå