Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 18:28 Skrevet onsdag kl 18:28 Vi tar patent på tegnestifter som ligger på stoler.
75192 Skrevet torsdag kl 06:56 Skrevet torsdag kl 06:56 Jeg tar patent papir fly med nål foran flye sitter ffast i vvegen da sitter fast da
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 11:33 Skrevet torsdag kl 11:33 Vi tar patent på den irriterende flåtten.
N-4K0 Skrevet torsdag kl 15:00 Skrevet torsdag kl 15:00 Jeg tar patent på irriterende musikk som får folk til å klikke i vinkel.
75192 Skrevet torsdag kl 17:14 Skrevet torsdag kl 17:14 Jeg patent på skrullete mennsker som helt idioter ikke dere tråden nei nei ikke her
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:29 Skrevet torsdag kl 18:29 Vi tar patent på allergi.
N-4K0 Skrevet i går, 10:32 Skrevet i går, 10:32 Jeg tar patent på det aller dummeste som noen gang har blitt sagt.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Vi tar patent på ondskapsfulle handlinger.
N-4K0 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Jeg tar patent på det aller dummeste som noen gang har blitt gjort.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Vi tar patent på ondskap.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) Jeg tar patent på en anti-pute hvor stuffing forsvinner inn i et uendelig hull. Uansett hvordan den ligger, føles den aldri som en ordentlig pute. Endret 6 timer siden av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Vi tar patent på tekniske problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå