Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

slettet tinder - føler meg bedre


Anbefalte innlegg

Jeg har vært singel i tre år og vært på tinder like lenge. Swipa mye, men uten særlig hell. vært på fem dates hvorav det ene ble en sommerflørt og ellers veldig god tone med ei annen som jeg fortsatt har kontakt med. Hun bor forlangt unna for at det skal kunne bli noe mer.

Men uansett, så har tinder etterhvert blitt noe jeg "må" gjøre, kan nesten kalle det avhengig. Siden i høst har jeg begynt å bli ganske lei tinder, får match to ganger i måneden og de svarer sjeldent eller så blir det kort samtale før det stopper opp. Så er det de som stadig får match og ny erobring. Jeg selv ønsker noe seriøst, da jeg blant annet er lei av å være det tredje, femte, eller sjuende hjulet. 

Rett før nyttår var jeg så lei tinder at jeg slettet brukeren og avinstallerte appen. nå nesten en måned etter føler jeg meg lettere eller fri. som jeg endelig har gitt slipp på noe negativt. Skulle selvfølgelig ønsker at jeg har møtt noen som gjorde at det ikke lenger var nødvendig med tinder, men fortsatt føler jeg meg bedre. 

Får heller prøve å møte jenter via andre kanaler i det sosiale, men det er lettere sagt enn gjort for en introvert.

Men er det noen som har følt det samme, etter å ha slettet tinder etter å ha vært der i lang tid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har nok ikke så mye med Tinder å gjøre, det er nok mer generelt det at du har sluttet med en adferd som var mer tvangspreget enn lystpreget for deg. Spør hvem som helst som har sluttet med noe de opplevde som bortkastet tid, så vil nok ord som "lettere" og "fri" gå igjen ganske ofte.

Gratulerer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...