Gå til innhold

Oppfølgere...?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har kunnet ha tenkt meg å sett Imperium Galactica III. der var ett ungarsk team som jobbet med 3rn men av en eller annen grunn så ble hele prosjektet skrinlagt etter flere lengre utsettelser :(

edit:

humm.. sjekket litt rundt på nettet og det viser seg at IG3 har blitt startet opp igjen og fått ett nytt navn, til Galaxy Andromeda.

Edit2:

jo mer jeg leser jo mer forvirret blir jeg.. Galaxy Andromeda er kansellert og ett annet selskap har planer om å lansere samme spillet som Nexus

Endret av Prelude
Skrevet

CS 2 definitivt. Gode gamle cs der spillet er helt uforandra med bedre grafikk. Vi snakker HL2 grafikk her. Og det skal IKKE være noe steam drit. Og Med nye storartete baner. Og smokegrenaden til cs 1.6.

Skrevet

Hmmm...følgende spill hadde umiddelbart blitt kjøpt inn hvis de kom:

System Shock 3

Ultima Underworld 3

Wing Commander V

Oh la la la :-)

Skrevet

FallOut 3 (Såklart..) :thumbs: (Men nå ser det dessvere ut til at det er veldig små muligheter for dette da :cry: )

System Shock 3 :scared:

Super Cars 2 remake til PC, m ny grafikk og lyd :thumbup:

Ny versjon av Sensible Soccer. HeHe..

Thief 3 (!!!)

Gothic 3

Planescape Tourment 2

Og en addon til Wolf: ET; Fler map, fler yrker, mer moro og ellers mer snæx =P

Skrevet

vil ha fallout 3, 2ern er vel det beste spillet som er laget! hvis ikke det kommer så skal jeg personlig kjøpe interplay og sette alle sammen til å lage 3ern!

Skrevet
vil ha fallout 3, 2ern er vel det beste spillet som er laget! hvis ikke det kommer så skal jeg personlig kjøpe interplay og sette alle sammen til å lage 3ern!

*lol*

Vi kan ta spleise lag på lisensen!! :love:

Skrevet
NWN, med mer SW:Kotor feel på grafikken i.e. konstant slossing, og ikke bare sånn slå....vente i 5 sec, slå...vente...

og med BG2 kvalitet single player campaign...

med nwn style MP seff :)

også KOTOR 2 eller expansion med levler 21-40 hadde vært rått :)

Fallout 3 hadde vært konge

fifa 2005 :p

Synes det er morsomt med fightingen i KOTOR.

"Å yes, jeg fikk inn et slag! Nei, hold den Force Choke-en unna meg! Nei. Klarer han å parere, klarer han det?! Ja! Da tar jeg et crtitical strike, og så er han done for!"

Det er morsomt å være tilskuer til kampene, bare håpe at du ikke har møtt en som er bedre enn deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...