Gå til innhold

Nøyaktige instillinger i Nero for å brenne BIN


Ronnyb

Anbefalte innlegg

Jeg vil vite nøyaktig hva instillingene skal stå på i NERO når en skal brenne en BIN/CUE fil.

Jeg er ikke interisert i i teste meg frem med å feilbrenne CD-er. (Har feilbrent nok CD-er opp gjennom tidene)

Før har jeg alltid brukt CDRWIN til å brenne ut disse filene men nå finner programmet ikke lenger

CD-Brenneren min, jeg vet at den er kompatibel med programmet for det har funket før.

 

Håper noen kan svare nøyaktig på det jeg spør om! :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du kan gjøre er å få tak i Isobuster.

dette programmet kan lese innholdet i så og seie samtlige BIN format som eksisterer og rippe ut innholdet til HD og da kan du jo bruke det programmet du vil til å brenne ut innholdet sikkert og feilfritt :grin:

 

En annen liten artig ting med isobuster er at du kan bruke det programmet til å redde ødelagde plater som win ikke greier å lese da den totalt forbigår OS'ets egne io system :smile:

det har reddet meg flere ganger og jeg annbefaler det. er forresten freeware og :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-10-31 06:21, Prelude skrev:

Det du kan gjøre er å få tak i Isobuster.

dette programmet kan lese innholdet i så og seie samtlige BIN format som eksisterer og rippe ut innholdet til HD og da kan du jo bruke det programmet du vil til å brenne ut innholdet sikkert og feilfritt
:grin:


 

joda, men da vil ikke CDen bli en nøyaktig kopi slik .bin filer egentlig er ettersom .bin filer inneholder info om hvor datene skal brenne osv, hvorvidt du bryr deg om der er en annen sak :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...