hasog Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Har i dag 2 pc, men skal nå sette opp den 3 pc. Har nå kjøpt inn hub, men for den ikke til å virke. Med 2 pc må¨jeg krysse kabel. Har fått laget nye kabler til pc, men det er fortsatt ikke noe tegn til liv. Jeg kjører XP, må jeg slette de som jeg har satt opp, og instalere de på nytt? Takker for svar
agvg Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Har i dag 2 pc, men skal nå sette opp den 3 pc. Har nå kjøpt inn hub, men for den ikke til å virke. Med 2 pc må¨jeg krysse kabel. Har fått laget nye kabler til pc, men det er fortsatt ikke noe tegn til liv. Jeg kjører XP, må jeg slette de som jeg har satt opp, og instalere de på nytt?Takker for svar Disse kablene du har er du sikker på at de er korrekt laget i henhold til skjema?
kyrsjo Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Nei du må bare sette opp netverket ditt på nytt. Er internet/ruter inne i bildet? Får de "gamle" pc'ne kontakt? Ingen reinstallering skal være nødvendig. Finnes det fysisk kontakt (lyser det på lampene til portene på hub (ikke switch? switch er raskere/enklere)/nettverskort? Hvis det ikke lyser er det et kabel/hub problem. lyser det, må du bare sette opp tcpip riktig
agvg Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Hub lyser når jeg har koblet til Sjekket om kablene er 100%? Hva er det som ikke funker? Får du pinget igjenom huben?
hasog Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Skrevet 29. desember 2003 Det er fortsatt helt døtt selv om det lyser på hub.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå