Gå til innhold

Finnes det luksus-ketchup?


X109

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Szeth said:

Litt mer!?

Ville ikke sagt den smakte 150% mer tomat?

Uansett, det er vel ikke et luksus-produkt? Er vel bare at Idun er billig... Idun tomatketchup er jo billigere enn Eldorado hakkede tomater...

Ikke at det må være luksus, jeg bare lurer på om dette finnes. Eller er ketchup ansett som en uting i luksus-verden?

Lenke til kommentar
2 minutes ago, X109 said:

Ville ikke sagt den smakte 150% mer tomat?

Uansett, det er vel ikke et luksus-produkt? Er vel bare at Idun er billig... Idun tomatketchup er jo billigere enn Eldorado hakkede tomater...

Ikke at det må være luksus, jeg bare lurer på om dette finnes. Eller er ketchup ansett som en uting i luksus-verden?

Idun ketchup er billig fordi det selges så mye av det.

Merk at det bare er standardflasken som er billig. Kjøper du den store flasken (som man skulle tro ga mer for pengene) så betaler man mer for ketchupen.

Luksusketchup for meg er chilli ketchupen de selger i finnland. Felix Hellfire heter den.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Complexity said:

Idun ketchup er billig fordi det selges så mye av det.

Merk at det bare er standardflasken som er billig. Kjøper du den store flasken (som man skulle tro ga mer for pengene) så betaler man mer for ketchupen.

Luksusketchup for meg er chilli ketchupen de selger i finnland. Felix Hellfire heter den.

Det kan være at dumper prisen ja, men det må jo "gå rundt" for Idun og (noe det helt sikkert gjør), så ser ikke for meg at kvaliteten på råvarene etc. er noe stort tema... går vel kanskje i råtne tomater som de koker på 200 grader C og tilsetter klorin...

Felix så ut som vanlig "billig" ketchup.

Lenke til kommentar
  • Evil-Duck endret tittelen til Finnes det luksus-ketchup?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...