Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ekstern skjerm med laptop problem


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har koblet til en skjerm til laptopen min via HDMI. De første dagene har det gått helt fint til plutselig så startet skjermen og slå seg av og på, flikre og annet rart. Først lurte jeg på om det var HDMI kabelen som er dårlig men så skjedde det noe rart, jeg slo av laptopen og med en gang logger ut skjembilde kom opp på laptopen så kom den på skjermen også og var helt fint til den slo seg av. Når jeg skrur på laptopen igjen så kan problemene starte med en gang eller etter noen minutter, men når jeg slår av laptopen igjen så skjer det samme med logger ut skjermbildet igjen. Er det noe med laptopen som gjør dette eller er det HDMI kabelen. Skjermen er det ikke noe problemer med den har vært i bruk på stasjonær pc i lengre tid uten noe problem. Og når dette skjer på den eksterne skjermen er skjermen på laptopen helt fin.

Endret av sbhh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje om du er mer spesifikk med problembeskrivelsen og opplyser om modellnummer og OS på pc og skjerm, så blir det enklere å hjelpe.

Er det andre problemer/kuriositeter når du ikke har koblet til en annen skjerm? Har du prøvt å koble til en annen skjerm? Har du prøvd å koble med en annen kabel? Kan kabelen ha blitt dratt - f.ex ved at noen hekter seg fast?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...