Gå til innhold

sletting av Me


Anbefalte innlegg

uansett hva jeg prøver får jeg ikke til å fjerne Me.

jeg hadde først Me men så gikk jeg over til XP og så kjøpte jeg ett spill som bare funker til Me og 2000 så jeg innstalerte Me på nytt(jeg har bare en harddisk) og da slutta XP å funke så hvordan sletter man Me.

jeg har prøvd på legg tilfjern programmer.

HJELP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takker men jeg vill ikke formtere harssisken min jeg har masse som jeg ikke vil slette for da er det fortapt nesten. jeg kann heller ikke ta en safetycopy nå for når jeg prøver i gå inn i Me slår den seg bare av. så jeg hvet ikke hva jeg skal gjøre. når jeg skal innstalere det vill den ikke bli instalert på d diken som jeg netop satt inn den vil bare la meg innstalere på c disken som det ikke skal ligge på.

Lenke til kommentar

Jeg kjøte pc'en sommeren 01 og med den var det en 60 Gb harddisk men så for ett par dager siden gjorde jeg den feilen å instalere Me på den når XP allerend lå innpå den harddisken. jeg tokk da en gammel harddisk fra min mors pc som var på 1,2 Gb og satte den inn for kanske å få instalert Me på 1,2 Gbern og slette den på den andre der XP ligger. men nå har systemet fulstendigt kræsja. jeg kan ikke starte XP for da kommer det den feilmeldingen om at windows ikke kan start på grunn av at da kan maskina ta skade av det.Me starter opp som normalt på starten i alle fall men etter en oppstarts rute hvor det står åssen system som startes kommer det en svart skjerm og en text som sier at du kan nå slå av maskina og så slår den seg av. Hmmmmmmmm

tanken på at jeg må formatere harddisken hunter meg hele tiden nå. å levere den til rep kan jeg ikke for jeg bor i belgia og appsolutt ingen her snakker engelsk eller norsk som systemet mitt er på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...