Gå til innhold

LASER / LED SKRIVER..


Woff

Anbefalte innlegg

Jeg har innsett at min nå 10 år gamle blekkskriver må skiftes ut... Dette fordi nettverkskortet på den ikke vil virke lenger! (Wi-fi funker riktignok men den må nesten stå med kablet nett...)

Jeg trenger altså en NY laserskriver / led skriver og krav er følgende:
Multifunksjon (scan / kopi / skriv), farge, tosidig utskrift, kablet nettverk, 100-250 ark magasin-kapasitet, BRA oppløsning og kvalitet. Pris rundt 3000,- til 3500,- Hastigheten har ikke den største betydningen.
Jeg har sett på HP og Brother fra Komplett men klarer ikke helt å finne ut hvilken jeg BØR kjøpe, så jeg trenger altså tips fra folk som har skrivere fra disse og som vet hva som er bra! Ser at Brother har 3 års garanti mot HP's 1 år..
Skriver ikke ut mye, kan variere fra et par ark i måneden til maksimalt noen hundre. Det er grunnen til at laser blir valgt da blekkskrivere lett 'tørker ut' når du først trenger en utskrift.
Er det noen som kan hjelpe meg?
   

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skriver ut en del, ungene skriver ut en del og jeg bruker scanneren. Veldig kjekt med dokumentmater til scanneren. Går veldig fort å scanne dokumenter inn i en pdf.

Jeg kjøper uoriginale tonerkassetter på Ebay, og disse fungerer helt fint. Jeg klarer ikke å se forskjell på utskriftene med original og uoriginal toner, men jeg skriver ikke ut bilder. Jeg har ikke byttet ut noe annet enn selve tonerkassettene så langt. 

Jeg er i hvert fall så fornøyd at neste gang jeg skal ha en skriver, så blir det Brother.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...